Hot, hot, hot..... or not....

Linka

Gift med forumet
Jeg er så varm om dagen at jeg tror jeg koker bort. Er det bare meg eller har dere merket at dere er varmere om dagen. Uansett hva jeg gjør så blir jeg varm. Det er skikkelig plagsomt. Kan ikke huske at jeg var slik i forrige svangerskap.
Og ungen ligger veldig ned syntes jeg. Er så slitsomt og gå for han presser ned hele tiden. Sku nesten tro at han har festet hodet.
Klem

Kan jo ha festet seg, selv om det ofte skjer senere på flergangsfødende.

Jeg har ikke hetetokter. Men jeg fryser normalt MYE pga lavt stoffskifte, så jeg nyter bare å være normalt varm, jeg![:)]

Er varmt om dagen ja...Har en del vann i kroppen![8|]
Virker kjent det du sier om at det presser nedover,nesten blitt litt redd for det med om hodet er festa...Håper da ikke det!
Og sånn magemålsmessig så er jeg nå på den str jeg var når nr to her ble født...[8|]

....Jeg har kokt siden Mai jeg.......hehe[:D] og det blir ikke akkurat bedre nei! .....sitte i stua og har utgangsdøra på full gap...gubben er som regel isblå om dagen, men jeg koker for ingenting.......forresten så presser tulla hodet sitt ner hos meg og....og det er vondt når jeg går av og til

Synes det er deilig temp for tida jeg [:)] . Er vant til å være den som fryser mest her i huset, og nå har vi visst byttet roller [:D] . Jeg kan åpne døra for å lufte, mens samboeren fryser. Uvanlig, men godt å ikke fryse!! [:)]

I natt dytta jeg mannen min vekk for at jeg var så varm at jeg ikke fikk sove..
Men er alltid kald når jeg legger meg, da, av en eller annen grunn[8|]

Jeg er veldig varm for tiden.
Har en man som helst skal ha ovnen på, påsoverommet så jeg ligger i stua sånn jeg får det litt kaldere [:D]

Går barbeint i sandalene enda jeg[:)]

æ får sånne hetebølger på dagene, men på kvelden er æ kald, da må mannen holde mæ rund å varme mæ for han er som en kokende ovn, deilig da ja. men natta fryser æ i kroppen men beina er ildvarm og æ holder på å bli sprø. vet ikke ka æ skal gjøre m dem, langt fra artig

Back
Topp