Lillemor har begynt å hoste å nyse er selv enda litt syk så har blitt smittet av meg lurer på hva jeg kan gi til en 10mnd gammel baby for hosten ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet at man ikke ska gi honning å hostesaft takk skal til helsesøster imorn så får vell høre med henneIkke hostesaft og honning i alle fall. Jeg ville hørt på apoteket. God bedring![]()
Barn under 2 år skal ikke ha noen ting uten samråd med lege![]()
Huffda god bedring til lilleEr det slimhoste så kan man gi solvipect etter samråd med legen. Det har vi gitt i ei uke nå til hun på 8 mnd, uten effekt. Vi pøser også på med saltvannspray uten videre effekt. Så nå skal vi til legen igjen for å høre om vi kan prøve noe reseptbelagt![]()
Fant at yoghurt is hjalp litt etter hun hadde hostetMot tørrhoste fikk vi ikke gi noe før hun ble 2år. Selv Noskapin som ikke er reseptbelagt skulle ikke gies til så små barn pga at man ikke vet sikkert hvordan konsekvenser medisinen kan ha på barnets utvikling. Min lege var iallfall ganske streng på akkurat det![]()
TakkHer har vi aldri fått noe for hoste før de har passert 2 år. Det er fryktelig slitsomt.
God bedring!