Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nå har jeg vært inne på en del innlegg og kikket. Men en ting lurer jeg på: Hva er alt dette snakket om hostesaft? Jeg har nok gått glipp av noe her...Vennlig hilsen stavangerjenta.
hei
de som er i prøveperioden drikker solvipect hostesaft noen dager før eggløsning, skal visst bli lettere for sædcellene å komme fram. det er sikkert noen som svarer deg bedre og forklarer det bedre å. [:)]
JEG ER EN AV DE SOM HIVER MEG PÅ HOSTESAFT-BØLGEN[:)]DRIKKER MORGEN OG KVELD OG HÅPER PÅ DET BESTE[:)] DET ER IKKE DOKUMENTERT VIRKNINGEN AV DEN OG MENINGENE ER DELTE MELLOM EKSPERTENE, MEN DET SKADER IKKE Å PRØVE[;)]
Jeg også signerer dere her[:)] Jeg har kjøpt en STOOORflaske, og håper denne skal gjøre sus slik at svømmerene svømmer dit de skal[:D]
Men er litt usikker på el,og evt når jeg skal drikke... Men får drikke litt nå og da.. Smugdrikke hostesaft så ikke samboeren ser meg, tji hi[;)]
Jeg og smugdrakk hehe... Drakk over halve flaska.. Så ble samboeren syk, og fant den i skapet... Har vi hostesaft sa han?? Ja det ser sånn ut sa jeg hehe.. Så nå har han drikki resten.... hihi.. Stoppa nok litt tidlig å drikke jeg.. visste jo ikke når el var... Savner nesten den tyrkershoten på morran hehehe
hahaha, ja jeg synes jeg ser dere to... Kan tro det foregår mye morsomt i de 1000 "prøvehjem...."hihi[:)]
Jeg får begynne å drikke bare mensen tar slutt.. Er det to slurkerom dagen? Huff,og jeg som ikke liker solvipect fra
før da....[:o] Men jeg kan jo alltids skylde det ned med vann da...[;)]
Ja, jeg krysser fingrene for deg Godhjerta! Det hadde vært skikkelig morsomt om du ble gravid.[:D]
Ang. hostesaft.. Det skulle vært gjort en skikkelig test på det der! Er så spent om det virkelig ligger noe i det! Hadde jo vært litt tøft om det ble forsket på..[;)]
takk for det, blir vel ferdig før terminen tenker jeg. håper det sitter en spire hos alle prøverene.[;)] synes det virker som du er i godt humør hele tida jeg, Godhjerta[:)]