hostesaft

helen79

Forumet er livet
Er det slik at man IKKE skal ta hostesaften den dagen man venter EL???

hei,

man skal begynne med hostesafta litt før eggløsning, og den dagen man har eggløsning.. men du må slutte med hostesafta når eggløsninga er ferdig

Enn vist man ikke vet når man har EL...
Må man ta EL tester samtidig??

ja man kan godt ta tester også hvis man ikke er sikker.., jeg tok det fra jeg var ferdig med mensen og til eggløsning

ORIGINAL: EserehT

hei,

man skal begynne med hostesafta litt før eggløsning, og den dagen man har eggløsning.. men du må slutte med hostesafta når eggløsninga er ferdig

så da blir det riktig det jeg gjorde igår da, jeg hadde positiv EL og tok hostesaft, men bare igår... ikke idag... men et spørsmål til, jeg hadde jo positiv EL test igår, det vil jo da si at jeg er fruktbar igår og idag, ikke sant? men da jeg tok EL test idag, var den negativ... ?? noen som kan forklare det? hadde jeg fort stigning opp av LH hormonet da og rask nedgang??

jepp det stemmer, det kan hende du har hatt en rask stigning også rask nedgang igjen ja... masse lykke til i hvertfall

sikkert det som skjedde da.. bra vi hadde samleie dagen før EL og på EL dagen igår da [:D] flaks med den. så nå får vi bare håpe på det beste. [:)][:)][:)] jeg vil så gjerne ha en baby nå .

ORIGINAL: Godhjerta

Krysser fingrene for deg jeg bertelure! [:D]

Morsomt å lese dine innlegg her, for jeg må hele tiden dobbeltskjekke om det er jeg som har skrevet det.
Har akkurat de samme spørsmålene selv jeg, og har også nettopp fått rask
stigning og rask nedgang på el-testene.
Så håper vi begge fikk klaff denne gangen, siden vi begge hadde samleie innen for tidsfristen.

For sikkerhetsskyld skal vi hoppe til køys ikveld også, og det anbefaler jeg dere å gjøre og.

hehe. ja, håper vi begge fikk klaff. [:)][:)]

fikk du positiv el test igår også? har så lyst på baby så nå går sikkert tiden frem til gr.testing sakte...

ja, for sikkerhetens skyld så er vel det best å hoppe til køys ikveld selvom jeg hadde negativ el test idag tidlig.. utfloden min idag lignet veldig på el slim.

Håper virkelig det klaffer for dere begge denne gangen...tipper storken begynner å peile ut retninga nå[:D]

Back
Topp