hostesaft

helen79

Forumet er livet
Hva er det med denne hostesaften egentlig???
 
Heisann helen79!

Det stemmer som sunniva sier. Jeg har ikke prøvd det enda, men skal hive meg på hostesaft gjengen om det ikke har gådd som vi ønsker denne mnd heller!

Har hørt om både positiv & ikke positiv virkning, man vet jo aldri! Me det skader jo ikke å prøve [;)]

Kathrine
 
Eg prøver den no[;)] spennende om det kanskje virker, har hørt mangen historier om den, men ein må ha troen på det..[:)]
 
nå har jeg også gått til innkjøp av hostesaft.skader jo ikke å prøve[:D]

men hvor ofte å hvor mye tar dere pr dag?tenkte jeg skulle ta et par spise skjeer til dagen..men det kan vel ikke skade å ta for mye heller?

noen som hvet?[:)]
 
eg har tatt ca 3 t-skjeer eg pr dag , Lykke til! skal sjå heile gjengen her blir gravid pga av hostesafta hehehe[:D]
 
skal visst starte med den hostesafta ( solvipect ) ca 4 dager før eggløysing[:)] masse lykke til ! kjempe kjekt viss det klaffer for alle som prøver hostesaft " miraklekuren " [;)]
 
HAr tatt det denne prøve perioden. Begynte ca 5 dager før jeg trodde jeg skulle ha EL. Den kom jo tre dager senere. Så da ble det 8 dager. I allefall lenge nok. Tok tre målebeger i løpet av dagen ca.
 
okay,takk for svar.

ja det hadde vert morsomt....vil du bli gravid?ta deg en slurk av hoste saft.hehe.

håper det funker.....(det er lov å håpe)[;)]vi får iallefall ikke vondt i halsen.[:D][:D]
 
Jeg tok hostesaft denne mnd - og dere så hvordan det gikk..[:D]
 
JA[:D] du Hes er til inspirasjon for alle oss hostesaft brukere[;)][:D]
 
"Fniser"
 
kan eg spørre kor du Hes er frå?
 
Bergens området - hva da?
 
nei, eg berre lurte eg[:)] har bodd i bergen i mangen år eg, men no bor me i lillestrøm[:)] du gav meg eit håp her, sida du trodde du ikkje hadde el...for eg syns eg har merket litt el smerter..så HÅPER!!
 
Okei [;)]

Blir spennende...[:D]
 
HES BLEI GRAVID MED HOSTESAFT!!!!! KULT.... SNART UTSOLGT FOR SOLVIPECT OVERALT NÅ, TENKER JEG....[;)]
 
"nikker" [:D]
 
Hmm...Rakk det ikke før 2 - 3 dager før eggløsning..Men en skal visst begynne 5 dager før forventet el har jeg hørt..

Men jeg satser nå på at det hjalp meg jeg..[;)]
 
Var på apoteket og kjøpte hostesaft i dag jeg også [:D]
Får prøve igjen, prøvde forrige gang, men da hjalp det ikke...
Denne gangen kjøpte jeg også en stor flaske, så vet jeg ihvertfall at det holder [:D]
 
Back
Topp