Hostesaft??

hes

Forelsket i forumet
Ehh...Har jeg aldri hørt om i forbindelse med prøving...Hva skal det være godt for??

Det er solvipect som har fått gode kritiker... Den får fart på slimet rett og slett, slik at svømmerene skal komme seg lettere frem[;)]

Er det bevist noe? [:)]

Eneste er at en amerikansk lege mener det er noe i det, samt mange kvinner som sliter litt med å bli gravid,-har nettopp blitt dette ved å ta litt hostesaft 4-5 dager før el...Men om dette bare er tilfeller, eller ei, vet jeg ikke. Står blant annet i boka "92 veier til...";) Men er kanskje verdt et forsøk, eller????[:)]

Jeg prøver hostesaft denne månenden. Har ikke helt tro på at det virker, men skader ikke å prøve. Har bestemt oss for at det her e siste prøverunde på ei stund. Bynne å bli litt tungt for oss. Derfor prøver jeg hostesaft denne runden, må liksom ha prøvd alt før jeg gir opp.

sunniva! eg forstår, men du må da ikkje gi opp? kor lenge har dere prøvd? vert til utreding?
prøvinga tar veldig på psyken for meg også, det er vondt å bli skuffet...men må prøve å ikkje gi opp...kan eg spørre kor gammel du er ?

Hei hei. Har prøvd i 20 pp nå! Jeg er 24 og min mann er 33. Jo må bare ta en pause i dette snart. Føler at det tar lengre og lengre å komme over skuffelsen når mensen kommer. Denne gangen var jeg trist i 10 dager. Blir så sliten og nedfor!

Glemte å svare på det med utredning. Har begynt med det ja. HAr lever sæd prøver, og de var litt dårlige. Hvor dårlig de var hadde ikke han amøben av en lege svaret på! Han sa bare at det sto en L bak, og det var fordi antallet sædceller var lavere enn normalt. HAr nå ventet over 4 måneder på time på gyn poliklinikk! Alt tar jo så forbannet lang tid! Har satt min kjære på en vitamin kur i noen måneder nå. Selen, sink, c vit, b vit, folat og omega 3. Jeg tar hostesaft denne måneden. Blir det ikke blink nå så tar vi en pause ja.

eg er litt "teit" og ny her...forstår ikkje alle forkortingene her..hjelp? [8D]

Du er ikke TEIT da, snuppa.. bare litt uinformert[8D]

Hvilke forkortelser er det du lurer på? Mye mylig at jeg vet, eller ihvertfall er det NOEN som vet.

He he. Synes ikke det virker som om du er teit i det hele tatt jeg. pp = prøveperioder. Altså hvor mange eggløsninger manhar hatt etter at man begynnte å prøve. Vi har altså prøvd i 20 måneder, snart et år

vel..dei fleste forkortinger faktisk... pp? prøveperiode? ikm?
etter å ha lese her ein del, så har eg forstått at min syklus aldri har vert normal tror eg...eg kan ha alt fra 28 dager til 35 dager, og el. aner eg ikkje kortid eg har...tror kanskje det er på tide at eg tar ein skikkelig "opprydding" og begynner å skrive ned alt ang. min "syklus" , ikkje rart me ikkje har blitt gravid![8D] og i tillegg til desse små systene/ blemmene eg har på eggstokkene, som gjere dei litt trange..så..no sa gyn. at det skulle gå bra å bli gravid alikevel men[8D] eg må visst berre sjerpe meg litt heheheheh[:D]

pp = prøveperiode= måneder man har prøvd å blitt gravid, eller hver gang man har El= eggløsning. IKM= ikkekommensen= den dagen man skal ha mensen. FTD= første teste dag= den dagen man tror man skal ta en graviditets test

pp= prøveperiode, ja.. [;)]
ikm= ikke kom mens![:@]
el= eggløsning

-du kommer nok inn i det, ja..
har du vert inne på den tråden som heter: prøvere i August?
-tror de fleste "prøver-forkortelsene" står der[;)]

Takk [:D]

hvor lenge har dere vært gift.? ser det er en og to mnd til anniversary. Til oss er det bare noen få dager til vi har vært gift i 1 år.

1 og 2 månader til ? forstod eg ikkje..det er 1 månad 3 veker og 6 dager til... giftet oss 8.okt-04 [:)]

Tror jeg må prøve den da...;)

Må en ha resept på den?

nei det må du ikke, har solvipect der de har medisin utsalg.

Back
Topp