Hostesaft

razika

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Er det noe i det, slimløsende hostesaft for å hjelpe med å bli gravid? :)

Vil så gjerne at det ikke skal ta så lang tid denne gangen. Så skader vel ikke å prøve... ;)

Eller har dere noen andre lure tips? :D

Tynner ut EL slimet, har hørt at en del har blitt gravide på det. Solvipect hostesaft. Jeg prøver grapefruktjuice og ligger med pute under rumpen en stund, om det hjelper får jeg vite om ca. 14 dagers tid :)

Mange har blitt gravide når de tok solvipect. Spørsmålet er om noen av dem ble det på grunn av at de tok solvipect.

Jeg kommer ikke til å gi solvipect æren om jeg blir gravid denne gangen, selv om både jeg og mannen tok det..vi hosta jo så gale.

Jeg har prøvd før, som kjerringråd, men det hadde ingen effekt. Jeg tror ikke helt på sånn. Det skader nok ikke, men eneste grunn til at jeg tok det nå var slimhosten.

Tynner ut EL slimet, har hørt at en del har blitt gravide på det. Solvipect hostesaft. Jeg prøver grapefruktjuice og ligger med pute under rumpen en stund, om det hjelper får jeg vite om ca. 14 dagers tid :)

Mange har blitt gravide når de tok solvipect. Spørsmålet er om noen av dem ble det på grunn av at de tok solvipect.

Jeg kommer ikke til å gi solvipect æren om jeg blir gravid denne gangen, selv om både jeg og mannen tok det..vi hosta jo så gale.

Jeg har prøvd før, som kjerringråd, men det hadde ingen effekt. Jeg tror ikke helt på sånn. Det skader nok ikke, men eneste grunn til at jeg tok det nå var slimhosten.

Men hvordan skal man bruke det? En gang om dagen i de fertile dagene?
Mye er nok tilfeldigheter ja, men nå skal jeg jaggu prøve! :D

Første gongen vart eg gravid når eg var på veg til å bli frisk. Hadde brukt litt hostesaft og låg på badet med beina opp ;)

Jeg er fortsatt ikke frisk.

Men jeg har slutta med hostesaft, jeg hoster ikke slim lenger, mer tørrhoste

Ja, også er jeg faktisk gravid

Jeg er fortsatt ikke frisk.

Men jeg har slutta med hostesaft, jeg hoster ikke slim lenger, mer tørrhoste

Ja, også er jeg faktisk gravid

Whaaaat? Har du fått positiv test? Gratulera såååå masse ❤️ Det unnar eg deg ❤️

Whaaaat? Har du fått positiv test? Gratulera såååå masse ❤️ Det unnar eg deg ❤️
Jepp, et par timer etter mitt første innlegg i tråden, testet jeg prositivt

• Liker
Reactions: EJ
Jeg ble gravid samme mnd som jeg testet solvipect da vi prøvde sist. Det var bare i syklus 2 da, og jeg tok bare en t-skje hver dag i en uke eller noe slikt (var redd fordi jeg hadde hørt at om man tok for mye kunne det føre til SA). Uansett aner jeg jo ikke om det har en sammenheng eller ikke.

Back
Topp