Hostesaft?

Frøken Fryd 86

Glad i forumet
jentene i juni13
Lillemor er så veldig forkjøla. Masse slim å feber. Det jeg er litt usikker på er om vi skal bruke hostesaft? Hun hoster bare når det er mye slim som kommer i halsen. Får så veldig vondt i mammahjertet når hun ikke får verken sove eller puste (hun får jo puste men dere skjønner hva jeg mener) pga slimet:( Så begynner hun å gråte å da blir det jo enda mer slim å gørr:(

♡Malin 14.06.13♡
 
Tror ikke den hjelper noe særlig uansett ..? Legen sa det til meg engang at eneste hostesaft med effekt er den du får på resept . Men den kan ikke barn få uansett . Unngå melk, og heis senga . Legg hun på pute.. Nesedråper / spray. Ville brukt den for barn . Saltvann har lite effekt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk for svar:) Leste på apoteket sine sider at den løser opp slimet men det er jo ikke sikkert at det funker..

♡Malin 14.06.13♡
 
Hvor høyt burde jeg løfte hodeenden?

♡Malin 14.06.13♡
 
Så høyt som mulig. Når vesla er skikkelig tett så ligger ho nesten loddrett :p Neida, men ganske høyt. Vi bruker også pute når ho er sånn. Og rhinox dråper. Sprayen er bare fra 2 år og opp. Men dråpene er for under to år.
 
Så høyt som mulig. Når vesla er skikkelig tett så ligger ho nesten loddrett :p Neida, men ganske høyt. Vi bruker også pute når ho er sånn. Og rhinox dråper. Sprayen er bare fra 2 år og opp. Men dråpene er for under to år.
Hehehe:D Fikk henne ganske høyt så nå håper jeg at det blir søvn på oss i natt! (Sov 3 timer i natt som var) Skal kjøpe de dråpene i mårgen da:D

♡Malin 14.06.13♡
 
Så høyt som mulig. Når vesla er skikkelig tett så ligger ho nesten loddrett :p Neida, men ganske høyt. Vi bruker også pute når ho er sånn. Og rhinox dråper. Sprayen er bare fra 2 år og opp. Men dråpene er for under to år.

Neida, vi har har sprayen :)


571166_large.jpg
 
Se der ja! Da har svigerfar kjøpt feil til meg. Sikker en som er fra to år også da?
Da er det nok enklere med spray ja, dråpene er litt vanskelig å få inn i en nese som vrir seg alle veier.

Noen apotek har ikke denne fremme, man må spørre etter den. Boots apotek her har den i hylla. Neste er fra 2-10 år ja :)
 
Se der ja! Da har svigerfar kjøpt feil til meg. Sikker en som er fra to år også da?
Da er det nok enklere med spray ja, dråpene er litt vanskelig å få inn i en nese som vrir seg alle veier.
Otrivin er fra 2 år :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, men bar rhinox. Han hadde spurt på apoteket og fått beskjed om at det ikke var. Men da har dem sagt feil. Da skal jeg kjøpe den!
Aha . Pappa skulle være snill å kjøpe med istad. Kom med den fra 2år :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp