HOSTESAFT

Mamman til Carina

Glad i forumet
ja nå har jeg brukt hostesaft siden 2 dag mens. håper det hjelper ..........

noen andre råd i samme sleng?????

klem fra lille meg

Høres kanskje litt grovt ut,men om man har sex bakfra så har ikke sædcellene like lang svømmetur som i andre stillinger.. også kan man ligge på rygg å vente i 20-30min etterpå... da emma ble unnfanget lå jeg med rompa litt opp etter sex (for at "griseriet" ikke skulle renne ut) og tyngdekraften hjalp vel "emma" å komme frem [:)][:D]

Beklager detaljer... [:)]

Håper vi begge to klarer å få en liten spire snart.... etter tickeren din å dømme så er det vel bare å hoppe i halmen! [:)]

hehe ja det hadde vert no

Du jeg prøvde å legge inn en tikker til men den vil ikke vises brått er den andre borte også hva skal jeg gjøre???

jeg har liksom hoppet over en linje der vi plasserer dem på - min profil-, finnes en bra oppskrift
på en av de andre forumene... håper det ordner seg [:D]

(må bare si at jeg er kjent for å være elendig til å forklare) [:)]

Ja nåhar jeg eggløsning har ikke tatt test men jeg har så vondt i ryggen og murringer i magen håper at det klaffer denne gangen da!!! og at hostesaften har funket
God jul til alle sammen og jeg håper alle har fått det de ønsker seg til jul (en liten spire i magen) haha

klem fra lille meg

Hei. Lurte på om du kan skjekke bruksanvisningen på hostesaften om de som ammer kan bruke den? Hva heter den igjen?

Den heter Solvipect og det står om amming; " Det er ukjent om virkestoffene går over i morsmelk. Rådfør deg derfor med lege før regelmessig bruk ved amming."

Tusen takk. Da får jeg la det være.. Tar ingen sjanser når det gjelder gullet mitt!Får håpe det går uten hjelp.

Bare hyggelig [:)] Jeg glemte å ta hostesaft jeg... men jeg ble da gravid likevel [:D]

Gratulerer. Du er heldig! Er ikke så lett denne gangen skjønner jeg. Forrige gang var det gjort på absolut første forsøk. Nå har vi prøvd i 4 mnd.
Kommer nok av ammingen

Det har nok sikkert noe med amminga å gjøre ja. Prøv å ikke stresse med det, selv om det er lettere sagt enn gjort [:D]

Back
Topp