P pigalopp Andre møte med forumet 10 Des 2005 #1 Hvor ofte skal man ta hostesaft? Og hvor mye hver gang? Tror jeg også må prøve dette.... [8|]
F Froya88 Forumet er livet 10 Des 2005 #2 Start 3-4 dager før og frem til EL-dagen,og følg bruksanvisningen på flaska. Men ta gjerne ei ts eller to ekstra om dagen. Og bruk den som heter Solvipect! Lykke til![;)]
Start 3-4 dager før og frem til EL-dagen,og følg bruksanvisningen på flaska. Men ta gjerne ei ts eller to ekstra om dagen. Og bruk den som heter Solvipect! Lykke til![;)]
Mamman til Carina Glad i forumet 10 Des 2005 #3 klaffer det ikkke hos meg denne gangen tenkte jeg å prøve hostesaft jeg også hahaha[:D] lykke til klem fra lille meg
klaffer det ikkke hos meg denne gangen tenkte jeg å prøve hostesaft jeg også hahaha[:D] lykke til klem fra lille meg
P pigalopp Andre møte med forumet 10 Des 2005 #4 Takk for svar. Skal prøve hostesaft ved neste eggløsning. Har IKM i morgen, men det murrer mye nederst i magen, så det tar jeg som et dårlig tegn.....
Takk for svar. Skal prøve hostesaft ved neste eggløsning. Har IKM i morgen, men det murrer mye nederst i magen, så det tar jeg som et dårlig tegn.....