Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *lillebrorimai*
Gutten min hadde luftveisinfekjon da han var 4 uker. Forferdelig å høre på når han var så tett. Vi fikk efedrinmikstur til han. Måtte få den på resept. Deb virket veldig bra! Ga han hver gang jeg hørte at han var skikkelig tett, og det løsna nesten med en gang.
ORIGINAL: Lille Lilla mumi
de gir ikke hoste saft til så små sånn med det første.
De små skal hoste opp slimet de får, ellers kan det jo samle seg og gjøre det ennå verre.
Det finnes jo to typer hostesaft. En som er hostestillende og en som er slimløsende. Man skal ikke gi hostestillende til hverken liten eller stor dersom man har slimhoste. Det skal bare gis ved tørrhose. Men de små må jo få hjelp til å løse opp slimet slik at de lettere kan hoste det opp!
Jeg fikk ihvertfall slimløsende hostesaft til min 4 uker gamle baby, og det hjalp han veldig!
Gutten min hadde luftveisinfekjon da han var 4 uker. Forferdelig å høre på når han var så tett. Vi fikk efedrinmikstur til han. Måtte få den på resept. Deb virket veldig bra! Ga han hver gang jeg hørte at han var skikkelig tett, og det løsna nesten med en gang.