Hostesaft og halstabelettar

• Trådstarter Trådstarter EJ
  • Opprettet Opprettet

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Var det slik at gravide ikkje kan ta hostesaft?
Kva med halstabelettar? Type repsils, curamed osv.?

Halstabletter går fint!!! :)

Hostesaft må du nesten lese pakningsvedlegget - forskjellige typer. Cosylan kan du nok ikke ta. Solvipect kan du ta.

• Liker
Reactions: EJ
Repsils kan du ikkje ta som gravid, var i hvertfall det eg fikk beskjed om når eg var sjuk og gravid...

Repsils kan du ikkje ta som gravid, var i hvertfall det eg fikk beskjed om når eg var sjuk og gravid...
Ut i fra innholdsfortegnelsen på den med honning og sitron kan jeg ikke skjønne hvorfor....?

Ut i fra innholdsfortegnelsen på den med honning og sitron kan jeg ikke skjønne hvorfor....?
Hmm... Var det legen sa og som stod i det vedlegget... Hmm.. ble plutselig usikker på om det var den eller Strepsils...

Hmm... Var det legen sa og som stod i det vedlegget... Hmm.. ble plutselig usikker på om det var den eller Strepsils...
Vil tro det er strepsils ;)

Du kan ta både urtetabletter som funker bedre enn sukker halstablettene.Kjøpte også en spray på helsekost som funket gull i vond halstiden i jula.Dyrt men vell verdt det:-)
Ellers kan du ta noen hostesafter og de aller fleste halsdrops:-) Strepsils går under fy:-p

Strepsils veit eg at me ikkje kan ta :( Hadde vore gull å kunne ta ein slik no..

Som ammende var det kun noen halstabletter mot hoste som jeg kunne ta. De hjalp godt mens jeg hadde dropsen i munnen.
Men vil tro hvilken som helst drops hjelper mot tørrhoste ihvertfall.
Hvis det er slimhoste, så kan det være det finnes noe slimløsende du kan ta.

Som ammende var det kun noen halstabletter mot hoste som jeg kunne ta. De hjalp godt mens jeg hadde dropsen i munnen.
Men vil tro hvilken som helst drops hjelper mot tørrhoste ihvertfall.
Hvis det er slimhoste, så kan det være det finnes noe slimløsende du kan ta.

No amma ikkje eg da ;)

Drikk sitronvann - det skal lindre og er antiseptisk.

Annanasjuice er bra for sår hals ;)

Jeg fikk beskjed om at jeg ikke kunne ta repsils heller. Den med solhatt

Back
Topp