hostesaft+gravid

Lykkemamma

Elsker forumet
Noen som vet om jeg kan ta bisolvon? -Får ikke tak i legen min [&:]

ORIGINAL: MieBie

Jeg fikk beskjed om å ikke bruke hostesaft når jeg var gravid...

samme fikk jeg

Har faktisk ikke vært i kontakt med legen om det, men har spurt på apoteket..og da er det solvipekt og bisolvon vi kan bruke..

Spurte på legekontoret her sist jeg var gravid og fikk klarsignal til å bruke det[;)]

jeg har brukt bisolvon.... Men det er slimdempende, ikke hostedempende...

Har brukt solvipect for ikke så lenge siden. Apoteket og legen ga klarsignal.. [;)]

ORIGINAL: Furteguri og sønn

Har brukt solvipect for ikke så lenge siden. Apoteket og legen ga klarsignal.. [;)]

jeg fikk beskjed om at sølvipect inneholdt morfin, så det skulle man ikke ta. Men kan jo ta feil hun som sa det...

ORIGINAL: Kineblomst

ORIGINAL: Furteguri og sønn

jeg fikk beskjed om at sølvipect inneholdt morfin, så det skulle man ikke ta. Men kan jo ta feil hun som sa det...

Saksa fra felleskatalogen jeg[;)]

Solvipect

Graviditet og amming.
Rådfør deg med lege eller apotek før du tar noen form for medisin.

Ingen uheldige effekter på fosteret er vist. Preparatet kan brukes under graviditet i terapeutiske doser.Preparatet går over i morsmelk, men det er lite sannsynlig at barn som ammes påvirkes. Rådfør deg likevel med lege før regelmessig bruk under amming. Er det ikke solvipect comp som har morfin.. for sambo fikk ikke kjøre bil når han tok den.. er litt forskjell altså..

Back
Topp