Hoster opp masse klumper:/ what to do? *litt ekkelt

• Trådstarter Trådstarter MaseMamma09/11
  • Opprettet Opprettet
M

MaseMamma09/11

Guest
Jeg har hosta i flere dager nå. Det blir bare værre og værre. Idag har jeg hosta også kjennes det ut som jeg skal kaste opp før det plutselig kommer opp masse slimsklumper....de er gul-grønne. Har skjedd 2 ganger på 15 min nå. Og skjedde også inatt en gang
Itillegg har jeg skikkelig trykk i hodet og i ørene.

Sambo har lungebetennelse, så jeg dro til legen for 2 dager siden for å sjekke om jeg kanskje har fått det også(pga mye hoste og uvelhet), men crp var bare 20. Legen sa at jeg skulle komme igjen hvis jeg fikk fler symptomer på lungebetennelse, siden jeg er gravid. Men jeg har jo ikke feber eller noe, heller ei frysninger og sånt.

Er så usikker på om dette er vanlig eller om jeg skal ringe legen.

Tyder jo på at du har slim som vil opp, hadde tatt en tlf
Mann her hadde lungebetenesle men ingen feber

god bedring

Ring du. Jeg har nettopp hatt lungebetennelse og hadde ikke feber.

Ring til legen ikke alltid du får feber med lungebetennelse (jeg hadde ikke det) Ønsker deg god bedring [:)]

Æsj. Siden jeg skrev innlegget har det skjedd 2 ganger til. Det er så sinnsykt ekkelt[:'(]
Har ringt legen nå, får se hva han sier(la igjen beskjed på telefonsvareren).
Er så sliten av å hoste[&o]

Takk for alle svarene forresten!

Hoster opp sånne gulgrønne steinharde illeluktende klumper hver gang jeg er forkjølet... Er størknet slim/snørr i systemet.
Kjempeekkelt! 

ORIGINAL: Selveste Kråka

Hoster opp sånne gulgrønne steinharde illeluktende klumper hver gang jeg er forkjølet... Er størknet slim/snørr i systemet.
Kjempeekkelt! 

Det gjør jeg og. Artig start på morgenen.[:'(][:o][:o]

Legen sa lite som vanlig...hehe. FØrst sa han bare - kom opp til sjekk du. Også spurte jeg han om det var noe vits i og om det var noe skummelt med alt dette slimet. Da sa han bare at jeg må føle på det selv og at det sikkert ikke er noe spes. Så jeg orker ikke å dra dit. Fokuserer heller på å slappe av hjemme.

Back
Topp