Hoster konstant...

moccamint

Elsker forumet
Nå har jeg hostet i ett sett med kun sekunder i mellom i over en time. Det er så utrolig slitsomt... Vet ikke hva jeg skal gjøre :(

Uff, slitsomt.. Eneste som hjelper er vel cosylan? Men vet ikke om vi kan ta den.... God bedring!

Kan ikke ta noe... :(
Tenkte meg det.. :( men du kan lage deg en kopp te, tilsett masse fersk sitron for å drepe bakterier, og ha i litt honning for å smøre halsen, bare ikke ha honningen i kokende varmt vann da den mister effekten. Vent til den er drikkeklar før du tar den i. Eneste tipset mitt utenom halsdrops, som sikkert ikke virker veldig bra det heller. God bedring!

Drikker varm melk med honning ;) Ble en sykt aktiv baby men hjalp på hosten
Melk er noe av det ekleste jeg vet om :p Har prøvd alle reseptfrie triks og kjerringråd, ingenting som funker :( Ingefær med honning og sitron funger der og da, men ti sekunder etter at jeg har svelget starter neste hosteanfall...

Kjennes ut som jeg skal føde babyen ut av navlen snart... Og babyen sover jo ikke mer, sparker og vrir seg hele tiden, for jeg vekker han jo når jeg hoster...

Tenkte meg det.. :( men du kan lage deg en kopp te, tilsett masse fersk sitron for å drepe bakterier, og ha i litt honning for å smøre halsen, bare ikke ha honningen i kokende varmt vann da den mister effekten. Vent til den er drikkeklar før du tar den i. Eneste tipset mitt utenom halsdrops, som sikkert ikke virker veldig bra det heller. God bedring!
Takk <3 Blir spennende å se hvordan disse hosteanfallene blir tatt imot på jobb i morgen :p

Takk <3 Blir spennende å se hvordan disse hosteanfallene blir tatt imot på jobb i morgen :p
Hva jobber du med? Du har ikke ansvaret for å ta i mot telefoner hele dagen håper jeg :P host host

Hva jobber du med? Du har ikke ansvaret for å ta i mot telefoner hele dagen håper jeg :P host host
Har kreativt yrke i åpent landskap :p Kommer til å irritere livet av de rundt meg. sSkal i et par kundemøter i morgen også. Gruer meg som f..., for jeg kan nesten ikke snakke uten å starte et nytt hosteanfall.

Har kreativt yrke i åpent landskap :p Kommer til å irritere livet av de rundt meg. sSkal i et par kundemøter i morgen også. Gruer meg som f..., for jeg kan nesten ikke snakke uten å starte et nytt hosteanfall.
Høres ut som du kanskje bør holde deg hjemme?? Uff, lykke til iallefall, kanskje kollegene hiver deg på dør når de blir lei :D

Uff, føler med deg. Hadde en forferdelig tørrhoste for noen uker siden som holdt meg våken om nettene. Helt grusomt! Legen sa jeg kunne ta Cosylan i terapeutiske doser, men jeg turde ikke. Så jeg gjorde ikke det! God bedring! Håper det snart går over!

Jeg hosta nesten hele første trimester. Slitsomt! Turte heller ikke ta noen ting. Gikk jo over til slutt :p

Back
Topp