Jeg har googlet meg ihjel, men finner vel egentlig ingenting. MEN er det virkelig ingenting man kan ta mot hoste som gravid? Har sjekket relis men finner bare gamle artikler. Jeg hoster meg i hjel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takler ikke ingefær men tusen takk for tipsPrøvd ingefærte? Funker greit hos meg iallefall
Haha liker ikke honning heller skal prøve å drikke noe varmt i morgen, se om det hjelper. Drar nok til legen til uken om det ikke har blitt bedre. Det positive er at jeg får magemuskler av dette daInnmari kjipt da! Har du prøvd litt honning? Ikke oppvarmet, for da mister den en del av de gode egenskapene. Det skal jo ta knekken på en del basilusker.... Vet at ei på et annet terminforum faktisk tok Cosylan noen få dager i samråd med lege. Men det er vel virkelig unntak, regner jeg med. Masse god bedring
Haha, du vet å finne de små lyspunktene oppi det hele Massevis av god bedring uansett!Haha liker ikke honning heller skal prøve å drikke noe varmt i morgen, se om det hjelper. Drar nok til legen til uken om det ikke har blitt bedre. Det positive er at jeg får magemuskler av dette da
Jeg vurderte å ringe Relis (for fant ikke nr på tryggmammamedisin sine sider) men da var der jo stengt er heldigvis bedre nå. Var en smule desperat fordi jeg skulle ta MR og var livredd for å få hostekuler inni maskinen. Nå stresser jeg heldigvis ikke like mye. Men tusen takk for svarHar du prøvd å ta kontakt med tryggmammamedisin? Du kan f.eks ringe dem, de skal ha ganske god kontroll på legemidler kanskje det også kan komme med noe forslag til deg
Er litt bedre nå heldigvis. Har vært innlagt på sykehuset i forbindelse med andre ting så jeg vet at det ikke er noe bakterielt i hvertfall. Har nok pådratt meg en virusinfeksjon i luftveiene, og da er det ingenting å ta som demper. Kan kun løse opp slimet. Jeg skulle ta MR og var livredd for å få hostekule i maskinen men MR gikk fint så nå kan jeg bare hosteHvordan går det med deg? Du skal ha lav terskel for å ringe til legen når du er gravid, selv om det bare er hoste