Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Så rart at spedbarn ikke skal hoste. Min gjør det støtt og stadig, men ikke vært syk. Det hender at hosten er i forbindelse med amming her, men da er det gjerne pga sterk utdrivning. Hender også etter raping. Han virker ikke plaget når han hoster ihvertfall.
Edit: er du bekymret, så ring lege! Måtte søke på det, og leser også at hoste hos spedbarn under 3 mnd ikke er vanlig. Jeg skal på helsestasjonen i morgen, så da kan jeg ta det opp da
Mellomste mi var ikke stort mer enn ei uke når hun ble forkjøla. Hostet etter noen dager ja. Men hun snørra og gørra og fikk feber også da. Første turen hos legen hostet hun ikke. Andre gangen noen dager senere hostet hun mye. Vi ble innlagt begge gangene forresten Hun hadde RS
Han hoster i forbindelse med amming grunnet utskrivningen også... men hoster noen ganger utenom det... er ikke mye... isted hostet han og brakk seg.. tenkte kanskje han hadde vondt i halsen :/
Merker ikke noe på allmenntilstanden hans...