Hoste hos lille 7 1/2 mnd

PetiteMoi

Glad i forumet
Lille er nå 7,5mnd. Hun har de siste dagene begynt å hoste mer og mer. Det er litt som slimhoste. Nå sover hun å hoster litt i søvne. Men ellers i dag og i går har hun spist og drukket som normalt. Er også aktiv på gulvet. Har ikke målt temp i kveld før hin la seg men hun er ikke varm.

Hvor vanlig er det med slik slimhoste blandet lille? Er så redd nå med covid. Resten av husstanden er friske.

Normalt
Lille er nå 7,5mnd. Hun har de siste dagene begynt å hoste mer og mer. Det er litt som slimhoste. Nå sover hun å hoster litt i søvne. Men ellers i dag og i går har hun spist og drukket som normalt. Er også aktiv på gulvet. Har ikke målt temp i kveld før hin la seg men hun er ikke varm.

Hvor vanlig er det med slik slimhoste blandet lille? Er så redd nå med covid. Resten av husstanden er friske.
Normalt At små blir forkjøla :) begge mine hadde sin første runde rundt 6-7mnd alder, å da med feber og full pakke

Veldig, veldig normalt. Min hostet av og på hele høsten fra han var 7 mnd og til han var 11 mnd, hadde nok flere forkjøelsesvirus på rappen. Hostet til han spydde slim mange netter og sov generelt rævva i de månedene, mye pga hoste..
Var hos legen såklart, men fikk ikke noe mer hjelp enn at det var helt vanlig så lenge han pustet fint og ikke hadde noen andre tegn til astma. Han var plaget med hoste i fjor vinter også, men da i kortere periode enn som baby.

Kontakt gjerne legen om du er usikker :) jeg hadde min flere ganger til lege fordi det var mitt første barn og jeg rett og slett var veldig i tvil om det var sånn her det skulle være.

Back
Topp