Hoste gjør vondt i magen

Babymama33

Betatt av forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Er gravid 4+1. når jeg hoster kjenner jeg kofte er skikkelig stikk(som strekk på en måte) i magen på den ene siden! Vondt altså! Kan også skje om jeg snur meg litt fort i senga. Noen som har opplevd samme?? Er det normalt ?
 
Høres ut som ligamentsmerter, hadde mye av det i svangerskap 1 og 2. Ikke farlig, men kan gjøre veldig vondt.
 
Hatt det samme i svangerskap, hjelper å bøye seg litt sammen før man hoster :)
 
Som de over sier. Helt normalt, men vondt. Hjelper å bøye seg fremover/krøke seg litt
 
Er i uke 25 og har det enda. Helt ufarlig. Du merker veldig godt etterhvert på hva som hjelper for deg, enten å bøye deg frem eller sette deg ned :)
 
Er i uke 16, og har også smerter ved hoste! Fått beskjed av jordmor at det er vanlig, ja.
 
Er gravid 4+1. når jeg hoster kjenner jeg kofte er skikkelig stikk(som strekk på en måte) i magen på den ene siden! Vondt altså! Kan også skje om jeg snur meg litt fort i senga. Noen som har opplevd samme?? Er det normalt ?

Ja, jeg har det mye, så kjenner jeg nys eller hoste komme, så finner jeg en stilling som kanskje ikke gjør så vondt. I senga tror jeg at jeg trekker knærne mot brystet, men drt går så fort at jeg har ikke tenkt over det. Hatt det under alle 3 svangerskapene, så langt 3 friske barn. Dvs. minste er jeg bare 13 uker på vei med, men så helt perfekt ut på TUL i uke 12.
 
Back
Topp