hoste å hoste

oktober2007 og juli2010

Blir kjent med forumet
heisann jenter... 

snuppa mi har hosta å hosta siden hu va 4mnd ca.. og har vore hos legen me henne 3 gonger, og har bare fått beskjed at det va VIRUS... te slutt nå så fekk eg ein time på sjukehuse te henne... dei tok ei prikk test å så fekk me ventoline og sko se om det hjelpte... det hat det... men i dag så blei hu så tette asma tette... så det va ikkje noe kjekt at hu har fått det nå ;( og legen har bare sakt at det va virus.. blir så irritert..

Huff :/ Her har vi også hatt hoste leeeeeenge! Nesten siden januar... har vært til lege 2-3 ganger, men kun fått en hostesaft. Syns ikke den hjelper noe særlig. Har også tett nese og snørr... en snuppa di? Hmm.. om det fortsetter slik tar jeg på nytt kontakt!

kjenner meg veldig igjen her  :p
lillegutt fikk lungebetennelse i januar,og har etter dette hatt 3 antibiotikakurer og har hostet/surklet HVER dag etter dette. eneste jeg får til svar hos lege er  at det er slik når små får lungebetennelse,det kan ta tid når det blir bra igjen.
men så ba jeg om en henvisning til sykehuset til astma testing. har ventet på brev i 3 mnd nå,å fikk vite i dag at legen ikke hadde sendt henvisnning til sykehuset!! :( :(
men fikk astmamedisiner i dag da,flutide/ventoline. så får vi se om det hjelper :)

Jeg nevnte astma sost jeg var hos legen, men han sa at dette sjekker de ikke nærmere før han er gamlere... :/

Back
Topp