Host og hark...

lilleknøttet

Forelsket i forumet
Nå har jeg vært forkjøla i snart to uker, hvor jeg de siste dagene har hostet masse. Nå kjenner jeg at jeg er bra støl nederst i "babymagen". Vurderer et legebesøk snart. Har noen av dere vært skikkelig forkjøla i det siste, og blitt litt bekymra for at babyen ikke har det like bra som til vanlig? Jeg kjenner meg ganske sliten etter jobb om dagen.

Jeg ville snakket med legen, hørt om du kanskje kunne fått en sykemelding, behøver jo ikke 100% men noen dager kanskje...
Bedre det enn å være så sliten hele tiden.
Ønsker deg god bedring, håper du snart blir bedre[:)]

Takk for det. Du sier akkurat det samme som moren min. Det er jo ikke bare meg selv jeg skal tenke på nå. Føler bare at det liksom ikke er god nok grunn til å få sykemelding. Men, det får legen avgjøre.

Jeg synes så absolutt det er en god nok grunn, du er jo gravid, og ikke noe deilig å være sliten og sikkert ikke bra for babyen at du er helt urslitt hele tiden helller...

masse god bedring til deg...
håper du snart blir bedre[:D]

Takk, takk alle sammen. Var hos legen i dag. Hadde bakteriell luftveisinfeksjon, så ble sykemeldt ut uka i første omgang, og fikk pencillin. Jeg var skeptisk til pencillin, men legen sa det var værre å gå uten behandling.

Det var dårlig gjort! Sjefen min var veldig grei og forståelsesfull, heldigvis. Du bør være hjemme med god samvittighet! Tenk på den lille du har i magen [:)] God bedring.

Drittsjef!! Ikke bry dæ om hva han si! Han er mann å forstår ikke bedre.
God bedring![:)]
Klem

Back
Topp