Hos legevakten

Dirtsa

Forelsket i forumet
Hei dere flotte damer.
Våknet med smerter i magen (nesten som menssmerter) og hadde friskt blod på papiret når jeg var på do..
Håper at dette er helt uskyldig, men sitter nå å venter på å få komme inn til legen.. Kryss fingrene for at jeg får fortsette å være her hos dere..

OPPDATERT:
Da forlater jeg dere, har hatt en abort og det bare renner blod ut av meg.
Er helt knust både jeg og mannen.. Åsså på morsdagen da..

ønsker alle dere vakre oktobermammaene MASSE lykke til! og krysser fingrene for alle og en hver av dere! :)

Huff.. Lykke til :) krysser for at det er ufarlig!

Krysser alt for at det er ufarlig!

Nei! Vi håper på det beste!

Krysser fingrene for deg.

Å nei....Forferdelig trist å høre....vi mistet også i november og vet hvor utrolig tøft dette er. Ta vare på hverandre så godt dere kan!

Så trist :( Ta vare på hverandre! Klem

Det var trist og høre! Ta vare på dere selv!! :hug013

Hei dere flotte damer.
Våknet med smerter i magen (nesten som menssmerter) og hadde friskt blod på papiret når jeg var på do..
Håper at dette er helt uskyldig, men sitter nå å venter på å få komme inn til legen.. Kryss fingrene for at jeg får fortsette å være her hos dere..

OPPDATERT:
Da forlater jeg dere, har hatt en abort og det bare renner blod ut av meg.
Er helt knust både jeg og mannen.. Åsså på morsdagen da..

ønsker alle dere vakre oktobermammaene MASSE lykke til! og krysser fingrene for alle og en hver av dere! :)

ånei, du da! :(

så utrolig trist, fikk du UL så dere fikk dette bekreftet?? Stoler ikke på legevakta her hvertfall..!

Huff å huff, så trist. Har vært igjennom det selv, er ikke noe greit dette. Ta vare på dere selv framover, mange gode klemmer til dere begge to.

Skal ned til legen og ta blodprøver i morgen tidlig.
Men blør ganske mye og har sterke smerter i magen..

Takk dere! Klem til alle dere oktobermammaer <3

huff så trist, sender deg mange klemmer

Skal ned til legen og ta blodprøver i morgen tidlig.
Men blør ganske mye og har sterke smerter i magen..

Takk dere! Klem til alle dere oktobermammaer <3

huff... Beklager så mye.. Ufattelig trist. Skal selv ta nye blodprøver i morgen.. Håper jeg får bedre nyheter!
Stor og god klem til dere, måtte det klaffe igjen fort! :hug013

Sender dere en stor trøsteklem. Dette var triste nyheter.

Back
Topp