Hos legen

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Sitter her hos legen og skal ta av "bandasjen" og stifter etter KS. Kjenner jeg gruer meg. Mest fordi det er så sårt der og fordi de har teipet over kjønnshårene mine :P blir nok mye auau der inne på kontoret :P

Huffameg ;) Jaja, de har sikkert hørt auau før. Lykke til, håper alt er bra :D

Det var jeg på for 1,5 uke siden. Og gruet meg skikkelig. Men gikk sååå greit :) eneste er at man får en ordentlig voksebehandling :P

Husker jeg og gruet meg forferdelig etter ks i 2001 men kjente det ikke i det hele tatt selv om mange av de så ut som de hadde grodd fast under huden. Lå å holdt pusten og ventet på at han skulle starte. Syns det tok tid og spurte når han skulle starte men da hadde han allerede fjerna 3 av de :)

Rart jeg ble sydd med sting som går vekk selv, så slipper å ha oppfølging pga ks;)

Jeg ble også sydd med tråd som går bort av seg selv. Ingen sting som synes, alt er på innsiden. Ser super bra ut :)

Gikk veldig greit. Ble en liten waxing :P haha :D

Trodde det var noen stifter, men var hele 17 stk :O har fått innvendig sting også, så de skjønte ikke helt hvorfor det ble stiftet i tillegg. Men men, bryr meg fint lite så lenge det ikke blir betent eller går opp :) såret så fint ut også :)

Gikk veldig greit. Ble en liten waxing :P haha :D

Trodde det var noen stifter, men var hele 17 stk :O har fått innvendig sting også, så de skjønte ikke helt hvorfor det ble stiftet i tillegg. Men men, bryr meg fint lite så lenge det ikke blir betent eller går opp :) såret så fint ut også :)

Ja det viktigste er såret er bra og det ikke går betennelse i det;)

Back
Topp