Hos legen

Lille Ris

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Sitter på legekontoret og venter på å få komme inn. Trenger sykemelding pga kvalme.. er så frusomt å sitte her å vente, føles som jeg må spy hele tiden.. er litt nervøs for tiden framover, for begynner å bli ganske uttørret siden det både er vanskelig å få i seg drikke, og at alt kommer opp. Skriver fælt nå for å konsentrere meg for ikke å spy her..

Huffameg :( Krysser fingre for at legen er grei og at du slipper å spy på legekontoret :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ble sykemeldt og fikk streng beskjed om å ta postafen (jeg er så redd for medikamenter ift babyen) og prøve alt jeg kan å få i meg drikke. Dersom det ikke blir bedre ila noen dager må jeg kanskje innlegges.. men det vil jeg ikke!!

Ble sykemeldt og fikk streng beskjed om å ta postafen (jeg er så redd for medikamenter ift babyen) og prøve alt jeg kan å få i meg drikke. Dersom det ikke blir bedre ila noen dager må jeg kanskje innlegges.. men det vil jeg ikke!!

Oi oi! Håper får all del det ikke går så langt :/ Vi er mange i samme båt, så må bare ta til takke for det som kan hjelpe! Jeg fikk og postafen i dag! Krysser fingre for oss begge at det hjelper litt :) Masse god bedring :)

Syns det er rart at så mange får postafen, min lege nevnte ikke det med et ord :S Trodde det var farlig for fosteret?

Jeg har også fått anbefalt postafen. Det skal være tryggere enn de kvalmestillende man får. Men jeg vil ikke, så jeg lar heller være. Tar samarin i stede :p

Jeg har fått afipran, - virker ikke uansett :-/

Syns det er rart at så mange får postafen, min lege nevnte ikke det med et ord :S Trodde det var farlig for fosteret?

Legen min sa at siden jeg ikke fikk i meg noen ting, var det farligere for meg å ikke få i meg noe som helst, enn å ta Postafen. Hun sa også at det ikke er påvist noen skader av å ta Postafen. Velger vel å stole på henne i denne omgang, og prøve å ta en i et par dager å se om det kan hjelpe meg i å hindre innleggelse..

Det er farligere for både foster og mor om man blir dehydrert.. :-) Spiser selv Postafen da jeg har gått ned 3 kg på 3 dager..

Back
Topp