Hos jordmora idag...

Prosjekt Neljä

Gift med forumet

...så var de ikke sikre på hvilket leie ungen ligger i!! emoticon

Jordmora mi spurte den andre jordmora om å komme og dobbeltsjekke og sånt. De trodde at han kanskje ligger med rumpa opp og ryggen mot høyre side men at hodet ikke er nede i bekkenet sånn at han ligger litt i tverrleie.

Sikre er de dog ikke, for visstnok har han stor rumpe... emoticon

Men uansett så ble jeg henvist til UL imorra, så vi får se. Selv tror jeg at han er en liten turner og at han neppe kommer til å roe seg før fødselen har begynt. Hååååper jeg slipper setefødsel. 

Åååå blir spennende da i morgen! Krysser fingrene for at du slipper setefødsel.. Kan ikke se for meg at det er spesielt behagelig..

Får håpe dem finner det ut på ul imorgen da ;)
Krysser fingrene for at du slipper setefødsel :D

IrenePirene skrev:
Åååå blir spennende da i morgen! Krysser fingrene for at du slipper setefødsel.. Kan ikke se for meg at det er spesielt behagelig..

Ja jeg slenger inn en liten oppdatering vettu. :)

Og jeg tror heller ikke det blir så behagelig om han har stor rumpe som de har snakket om! emoticon

Sånn apropos fødsler... Sitter her med regelmessige kynnere igjen gett. Gjør ikke vondt da, men kjenner dem godt. Kanskje jeg føder før termin denne gang? 

Ojoj! Det kan vi like :D

Så innmari spennende!! :D har selv ligget med det jeg vil definere som rier i natt..:)
(et par timer der jeg kjente dem regelmessig hvert 10-15minutt)

det er sikkert en liten turner der inne :) en hærlig liten en ;) venter på oppdatering :)

humletumle skrev:
Så innmari spennende!! :D har selv ligget med det jeg vil definere som rier i natt..:)
(et par timer der jeg kjente dem regelmessig hvert 10-15minutt)

det er sikkert en liten turner der inne :) en hærlig liten en ;) venter på oppdatering :)

Å så bra at du kjenner kroppen gjør seg klar til fødsel da. Er spennende tider foran oss nå ja. 

På sykehuset så alt bra ut, og han ligger med hodet ned. Heldigvis! :D Vekstestimatet var på ca 3.3 kg rundt termin. Blir omtrent like stor som søstra si om han drøyer en uke som hun gjorde. Kan jeg jo fint leve med. ^^

Kjempe braaaaa!!!! godt å høre :)

Det var godt å høre!! :D

Åååå! Jeg blir så misunnelig på dere!! Jeg vil å ha en til jeg og... Savner så den tiden med venting og all spenningen! Hmm, blir nok noen år til med venting på meg... Lykke til med fødsler å sånt :p

Back
Topp