Baby4us
Elsker forumet
Var hos jordmor i går, og hun kunne konstatere at hodet var festet, og at lillebabyen er klar til utskytning..
Jeg ble litt overrasket, da dette jo er baby Nr fem, og de forrige tre ikke har hatt hodet festet før de har vært på vei ut.. Men det var jo godt å høre at han er på plass. To uker igjen til termin, og jeg er definitivt helt klar for å få dette overstått! Nå har det sunket inn at det faktisk ikke noen vei tilbake, han må ut, så da kan jeg likegodt bare bli ferdig med det...
Har ingen forventninger om at han kommer noe særlig før termin, men nå er jeg i hvertfall klar!
Hvordan er det med dere, begynner dere å bli klare for å få det overstått, og få denne etterlengtede babyen i armene, eller er det fortsatt ting som skal ordnes?
Jeg har jo gruet meg som en hund til fødselen, men nå som det nærmer seg med stormskritt så blir jeg mer og mer klar, akkurat som jeg hadde forventet..
Det er noe med at når magen blir så stor, så i veien konstant, vondtene blir mange nok, og alt er klart, ja, da er det bare å komme i gjennom det store stygge fødespøkelset, også er alt det over, og vi sitter der med verdens skjønneste lille belønning i armene... (-ser bort ifra etterrier fra helvete, renselse og melkespreng her nå... det kan håndteres)