Hos gyn igjen!

j02j06g09g13

Elsker forumet
Våknet til morran med mer blødninger igjen, og murringer i ryggen, så ringte ned til gyn for å se om det var noen endring fra helga.
Fikk komme inn kl 11.40, tok med svigermor sånn at jeg hadde en støtte om livet til spira var over.

Fikk utvendig ul denne gangen, og babyen sprella som bare det enda, *fighter*, men det beste var at gyn fant hvor blødingen kom fra, hadde 3 lommer fylt md blod rett på utsiden av livmora, *phew* Så babyen er ikke plaga av det som skjer, så at jeg blør litt er bare bra for da drenerer posene seg selv, for han ville ikke at de skulle bli noe større pga da kan de presse på livmora.

Så nå er jeg mange kg lettere, og kan puste ut. Er fortsatt sykemeldt i disse 2 ukene, og måtte fortsatt ta det med ro så det ikke ble for store blødninger, eller at jeg "stressa" opp større blodoppsamlinger.

Svigermor var ganske så stolt når vi gikk ut derfra og, som hadde fått se sitt lille barnebarn sprelle.. :D

Nå ble jeg faktisk litt rørt :)

Glad alt står bra til med spira di :) :)

Så bra!! Forstår gått at du vart myyy lettar, hærli å vesta at de ikke e nå gærli me babyen :) Håpe du snart e ferdi me å blød, å at du slipper å blød nå mer i svangerskapet.

Sååå godt å høre, ta det med ro og slapp av og kos deg med lille fighteren i magen:))

Back
Topp