Hos fysioterapaut

*lilletrille *

Gift med forumet
Hei!

Eg var til fysioterapaut idag, og då kjente eg at babyen snudde seg i magen for første gang! Det var rart!!! Låg på eine sida, så eg fant ut at babyen kanskje hadde blitt liggande med hode ned, og ville dermed snu seg! He he. Det kitla litt, så eg begynte nesten å le. [:D]

Hadde på meg noen elektroder (eller ka det var...), som sendte pulser inn i musklane i nakke og skuldrane mine. Vart jo faktisk litt bekymra også når babyen etter all romsteringa vart heilt stille... måtte borti magen og dytte litt, for det var litt for stille. Spurte fysioterapauten om det kunne vere skadelig for babyen med desse elektrodene. Men han trudde ikkje det... Har slått meg til ro no, drakk et glass kaldt vatn når eg kom på jobb, og det er fortsatt liv i min lille skjønne. Snudde seg sikkert for å finne bedre stilling, og så sovna han... et eksemplar av ein unge eg får! [:)] He he.

så morsomt og koselig[:D]
alltid gøy når man kjenner liv der inne[:)]

Har kjent (og sett utenpå magne) noe turning her også! Forrige kvelden var magen helt skjev, for da hadde hun snudd seg.. He he. Bra de passer på mens det ennå er plass nedi der.. [:D]

ORIGINAL: fruluna

Har kjent (og sett utenpå magne) noe turning her også!

hmm ikke magne, men MAGEN.. he he

Back
Topp