Hortensia som bordpynt til dåp

Juli <3

Forelsket i forumet
Er det fint? Tenkte å klippe av blomstene ogha de i skåler, er vel ca 3 store blomster per blomst. Vil ga lyseblå siden det er dåp for gutt. Noen andre som har hatt dette? Bilde?

Vi hadde det i dåpen til lillegutt, pynta med eføy i samme skåla. Blei veldig fint!!! Har dessverre ikke noe bildet...

dytter litt jeg [:-]

Jeg hadde også hortensia som bordpynt. Ble kjempefint. Jeg brukte halvhøye vaser og en blomst i hver. Enkelt, men likevel nydelig. Har desverre ingen bilder.

jeg brukte det i dåpen, sammen med hvite roser og brudeslør :)
syns det ble fint jeg.. første gang jeg har "drivi" med blomster.. hehe.. enkelt og greit[:D]

ORIGINAL: Moncabang

jeg brukte det i dåpen, sammen med hvite roser og brudeslør :)
syns det ble fint jeg.. første gang jeg har "drivi" med blomster.. hehe.. enkelt og greit[:D]

Det var nydelig da [:D] Hva hadde du de oppi da?

åh hortensia er kjempefint til bordpynt, hadde tenkt å ha d i brudebuketten min, men butikken fikk ikke tak i blå hortensia til bryllupsdagen..sukk hm kanskje jeg skal bruke d i dåpen til nestemann( som er ei jente ergo må jeg bruke rosa..heheh)

Jeg hadde de oppi sånne små hvite skåler, som jeg vanligvis lager creme brulle oppi :) kan også bruke litt større.. en sånn blomst dekka den:)

dytter[8|]

Back
Topp