Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herJeg har prøvd å google, men fant ingenting om det faktisk.
Jeg hadde stikkert bakt uten å tenkt over det en gang. Har lyst på lefser sjøl
pleirer jo å stå side opp og side ned om det er farlig såJeg prøvde også google! Blir jo litt fortvila når ikke det gir resultat, hehe! Tror jeg tar en sjangs jeg.. heller ta meg en lufte pause eller 3 underveis hadde det vert farlig burde det vell stått på nett?
det er jo sååå godt!!
Jeg har balt med hornsalt. He ikke tenkt over det en gang. Bakte norlandslefser selv. Blir ikke så sterke lukt når de stekes. I allefall ikke som jeg la merke til. Er nå bare 1 eller 2 ts i den oppskriften jeg har.kansje det er super teit spørsmål. Men spør siden det er så sterkt! Kan jeg bake med hornsalt? Blir jo noen timer i den lukta..
våkna med et intenst behov for å fylle opp fryseren med nordlandslefser...
Aldri hørt om det.... Håpet først du skulle fortelle at det var et kjerringråd for å få fortgang på fødsel, Hehe alle tips tas gledelig i mot
Hehe, det var faktisk det første jeg tenkte på da jeg så tittelen på tråden.Aldri hørt om det.... Håpet først du skulle fortelle at det var et kjerringråd for å få fortgang på fødsel, Hehe alle tips tas gledelig i mot
Er vel mest når det stekes at den lukta kommer?Har baket med hornsalt uten å tenkt at det kanskje ikke er bra. :/ Men det lukter da ikke mye når det er blandet inn..?
Ja, det er jo sant. Det kom ganske mye lukt når jeg åpnet stekeovnen. (kakemenn) Men åpnet og trakk meg litt bort når den verste lukta kom.Er vel mest når det stekes at den lukta kommer?
Mannen min jobber på fabrikken som lager hornsalt fra bunnen av for hele Europa, han sier at det ikke er farlig i det hele tatt. Det kan i værste fall føre til litt irritasjon i luftveiene på samme måte som salmiakk vaskemiddel