hormonverdier! Les om du har peiling!

wanna.be.a.mum

Glad i forumet
Vi er i en utredningsprosess. Fikk svar på alle prøver i går. Alt såg bra ut, bortsett fra hormonverdien min. Legen min sa at dette kunne IKKE stemme! Ut i fra verdien på den prøven har jeg ikke eggstokker, ikke mensen og jeg er i overgangsalderen!! Jeg er 24 år, har 30 dagers syklus og har ingen teng på overgangsalder..

Prøven bare MÅ ha blitt forvekslet på Haukeland.. Men om den ikke har det? Hva da? Hjelp.
Legen min sa ingenting om hvilke konsekvenser dette ville ha om det var min prøve.
Jeg har blitt gravid 4 ganger, men mistet.

Hadde vel ikke blitt gravid i det hele tatt om dette var min prøve?

Somebody..

Det hadde hjulpet om du skrev hvilke hormoner du har tatt blodprøver for, og hvilket resultat du hadde - samt referanseverdiene.[:)]

Jeg har så lite informasjon. Legen mmin bare mumla om hypofysen og sa at det ikke var mulig at det var mine resultat.. Jeg er egentlig en person som har oversikt over alt, men dette gjorde meg helt stum.

Du skal vel ta nye blodprøver?

Ja, jeg tok ny prøve i går. Får svar om 3 uker.

ORIGINAL: sunshine_84

Jeg har så lite informasjon. Legen mmin bare mumla om hypofysen og sa at det ikke var mulig at det var mine resultat.. Jeg er egentlig en person som har oversikt over alt, men dette gjorde meg helt stum.

Ja hypofysen er jo senteret som regulerer kjønnshormone (men dannes også i eggstokker og binyrer). Får håpe at de har forvekslet prøvesvarene da, er iallfall positivt at du har blitt gravid, men trist at du har mistet. Kanskje du har verdier som er i grenseland som gjør at kroppen ikke klarer å opprettholde en graviditet?

Ønsker deg lykke til iallfall!![:)]

Back
Topp