Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Uff, Adrian har fått hormonutslett i heile ansiktet [:(]. Det ser så ubehagelig ut, men det virker heldigvis ut som han ikkje bryr seg om det [:)]. Har så lyst å gjøra noe med det, men det er vel ingeting å gjøra??? Er det noen andre som har vært borti det???
Linnea har hatt litt hormonutslett og da har jeg smurt henne med a creme jeg. Syns det hjalp faktisk.
Det klør jo ikke eller noe for de så det er jo ikke noe farlig, men ser jo ikke så veldig pent ut på de fine babyene våres da [:D]
Men prøv a creme du.. Den brune krukka man får kjøpt på apoteket vet du.
Stine har også mye av hormonutslett. Jeg fikk beskjed om at jeg kunne vaske litt med klorhexidin og smøre på zink salve. Ungen luktet eddik så det holdt og zinksalven fikk henne til å se syk ut stakkars, men det hjalp veldig. Jeg vasket henne med klorhexidin om morgenen og midt på dagen og kvelden. Zink salven smurte jeg på om kvelden når hun skulle legge seg. Et tynt lag holdt. Lykke til!
Tuuuusen takk for gode tips[:)] Blir litt lette når jeg ser at d e andre også som har d....(ikkje vondt ment). Er bare så redd for han....men men d går seg vel til [:D]
Stine har i ansiktet, på brystet, og på ryggen. Det ser ikke ut til å plage henne så jeg smører ikke noe på nå. Men, når det sto på som verst, vasket jeg henne som sagt med klorhexidin og smurte på et tynt lag med zinksalve om kvelden. Og det hjalp veldig.