Hormonutslett

FruG

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Flere med babyer med hormonutslett? Lille ser ut som en tenåring stakkars ;) ❤️ husker forrigemann hadde det og, mens eldstemann ikke hadde noe.

Ingenting foreløpig, håper hun ikke får:p

Her også. Men iom at helsestasjoner mistenker melkeallergi kan det være grunnen til at han også er ekstra utsatt. Han har det nå på armene og brystet i tillegg.

Tror det vises bedre hvis babyen er varm, reduseres litt av kulde?
Mine har alle hatt sånt utslett i en periode, forsvinner heldigvis etterhvert.

Tenåring her også :-P

Her også. Men iom at helsestasjoner mistenker melkeallergi kan det være grunnen til at han også er ekstra utsatt. Han har det nå på armene og brystet i tillegg.

Her har det også kommet på brystet og bak i nakken...

Her har det tatt helt av etterhvert. Masse overalt i ansiktet, men spesielt ned mot halsen.

Dere som har babyer med hormonutslett - lille har blitt så innmari tørr i kinnene hvor utslettet er. Er det vanlig? Husker ikke fra forrige gang..

Min også ble veldig tørr i huden etter utslettene. Jeg smørte med Aderma krem fra apoteket og etter et par dager ble det mye bedre både av utslettene og tørrheten! :)

Min også ble veldig tørr i huden etter utslettene. Jeg smørte med Aderma krem fra apoteket og etter et par dager ble det mye bedre både av utslettene og tørrheten! :)

Takk for tips, det har jeg her hjemme så da skal jeg prøve det :)

Back
Topp