Hormonutslett

¤ LyKkEliG ¤

Prøver på nr 3 :)
Flere søte små som har det? Lillemann er 6 uker idag å har masse i ansikt å hårbunn, er tett i tett med røde prikker. Har hatt det i ca 3 uker. Ser helt forferdelig ut, men han plages ikke med det.
Noen som vet hvor lang tid det tar før det er borte?

Min hadde også en god del av dette i begynnelsen i ansiktet, forsvant vel for rundt 2-3 uker siden og han er 2 mnd i morgen :)

Her hadde hun lenge tett i tett og har fortsatt litt igjen over alt :p men de går litt og litt bort :) er 7 uker i morgen

Ja lillemann her har akkurat det samme. Spurte legen i dag, ikke noe å tenke på og ikke klør det heller ☺️

Her også, en god del i pannen, rundt omkring i ansiktet. Er rundt 5-6 ukers alder de får hormonutslett/melkeutslett.

Godeste her fikk det ved 3 ukers alder. Forsvant gradvis og nå er det bare litt igjen. 8 uker i dag :)

Snuppa mi hadde også masse i ansiktet.. De forsvinner litt etter litt. Hun har veldig lite igjen i ansiktet nå og hun er 9 uker og 3 dager :)

Min hadde også dette. Nå smitte jeg på PURelan som de anbefalte på sykehuset. Funker faktisk ypperlig:)

Frøkna her har hatt noen prikker av og på i ansiktet i flere uker, men i går eksploderte det. Full av røde prikker i ansiktet, hodebunnen og brystet. Varierer i intensitet.

Frøkna her har hatt noen prikker av og på i ansiktet i flere uker, men i går eksploderte det. Full av røde prikker i ansiktet, hodebunnen og brystet. Varierer i intensitet.
Glad du sa brystet! Syns det er så voldsomt det hun har nær halsgropen på brystet. Masse prikker også kan feltet bli litt rødt når hun presser/griner. Håper det snart er over med hormonutslettet, syns det ser så fælt ut..

Glad du sa brystet! Syns det er så voldsomt det hun har nær halsgropen på brystet. Masse prikker også kan feltet bli litt rødt når hun presser/griner. Håper det snart er over med hormonutslettet, syns det ser så fælt ut..
Tok to dager denne gangen før det var borte

Back
Topp