Hormonutslett(melkeutslett)

gmf88

April 2013s husmor
Har deres små fått det?

Her har Nora fått en del Ila de 2 siste dagene. Hun bryr seg ikke av det, men ser vondt ut:(

Googlet det å der står det at det går over av seg selv. Prøvde å smøre på a-krem for at det kanskje skulle bli fortere borte, men hjalp ikke.

Tips?

ImageUploadedByBV Forum1367308996.562044.jpg

Sånn ser det ut når jeg setter mer lys på det

ImageUploadedByBV Forum1367309048.421439.jpg

Eiril har også haaauger :P
Det kom for over en uke siden.. har heldigvis roet seg litt, men det kommer stadig nye prikker :(

Auaaa...det så sårt ut. Enda godt hun ikke bryr seg.
Har dessverre ikke råd...

Min fekk d når han var 1dag gammal. Fekk beskjed om å passa på at han ikkje skulle væra for varm og at eg kunne smøra på morsmelk for å bedra d raskare.

Har hørt at en kan prøve å ha på litt morsmelk, men kan ikke huske at det var noe som hjalp sist... Må vel bare ta tiden til hjep. Min lillemann har også litt, men krysser fingene for at det ikke blir verre. God bedring :)

Har hørt at en kan prøve å ha på litt morsmelk, men kan ikke huske at det var noe som hjalp sist... Må vel bare ta tiden til hjep. Min lillemann har også litt, men krysser fingene for at det ikke blir verre. God bedring :)

Husker du hvor lenge det varte?

Stian hadde over hele kroppen :) ser verre ut enn det er og her var det borte i løpet av 5 dager :) det kom smått dag en og dag to hadde det spredd seg over hele og blusset opp. dag tre var det like ille, men dag fire begynte det trekke seg tilbake og var borte på dag fem ;)

Det er veldig vanlig,og går over etterhvert. Plager ikke babyen,så jeg ville bare latt det være. Nora har har også masse nå. Mener det gikk over på gutten når han var 1-2 mnd (kom og gikk litt).

Back
Topp