Hormonutslett hos mor

Blåbærjenta

Flørter med forumet
Sliter med hormonutslett i panna, fullammer babisen på straks 6 mnd. Har hatt problemet siden babyen var noen få uker gammel :oops: ikke kviser, men kan minne om det.
Flere som har slitt med dette og kan si noe om når det ble bedre?
 
Last edited:
Sliter med hormonutslett i panna, fullammer babisen på straks 6 mnd. Har hatt problemet siden babyen vær noen få uker gammel :oops: ikke kviser, men kan minne om det.
Flere som har slitt med dette og kan si noe om når det ble bedre?
Jeg sliter også med utslett i ansiktet. Fullammer og babyen er 2 måneder. Vet ikke hva det er, men såpass ille at jeg spurte om henvisning til hudlege faktisk. Har en del kremer jeg bruker mot atopisk eksem, men ingenting ser ut til å hjelpe. Kan godt være hormonelt her og.. huff, håper ikke det varer hele ammeperioden... Nå svarte jeg egentlig ikke på det du spurte om, men da vet du at vi er flere i samme båt i hvertfall.
 
Snuppa er snart ett år, har det enda :( har heller aldri ammet så ikke sikkert det er det som trigger det.
 
Sliter med hormonutslett i panna, fullammer babisen på straks 6 mnd. Har hatt problemet siden babyen vær noen få uker gammel :oops: ikke kviser, men kan minne om det.
Flere som har slitt med dette og kan si noe om når det ble bedre?

Fikk mye bedre hud etter jeg fikk tilbake mensen 10,5 mnd etter fødsel :)
Da ammet jeg fortsatt 8 ggr i døgnet, men ikke mellom 19 og 05.
 
Back
Topp