Hormontrollet!

Miniinis

Elsker forumet
Ååh, i dag er jeg skikkelig hormontroll altså! Er skikkelig utålmodig og har fryktelig kort lunte. Akkurat nå sitter mannen på ipaden sin og ser tv-serier med HØY lyd (sånn type krig og slåssing) og jeg kjenner jeg egentlig bare har lyst til å kjefte skikkelig på han. I tillegg er jeg sliten og kjenner at jeg ikke orker å være sint, og det gjør meg enda mer sint.. :p Nå har jeg bare lyst til å hente jordbæra som står i kjøleskapet og spise selv, uten å dele med mannen!

Så, hvordan har dere det i dag? :)

Haha på AKKURAT samme måte. Min har sittet på gutterommet forran pc siden kl 6! Jeg har vasket klær, fylt på spyleveske på bilen, vært med søppel, matet/ stelt lillemannen og lagt han, ryddet og nå går jeg løs på litt vasking kjenner jeg mest har lyst til å eksplodere for han gjør jo ingenting?!?!?!? Å han ser det ikke!!!!( at det er rotete osv) er jo å sliten men hater sytet hans!!!!

Hehe! Kos deg med jordbærene du ;) Her har jeg nettopp våknet etter en 2,5 timers middagshvil. Er så sliten etter jobb. Gleder meg til å legge meg i sengen for å sove videre ;) Spennende dager her.

Haha på AKKURAT samme måte. Min har sittet på gutterommet forran pc siden kl 6! Jeg har vasket klær, fylt på spyleveske på bilen, vært med søppel, matet/ stelt lillemannen og lagt han, ryddet og nå går jeg løs på litt vasking kjenner jeg mest har lyst til å eksplodere for han gjør jo ingenting?!?!?!? Å han ser det ikke!!!!( at det er rotete osv) er jo å sliten men hater sytet hans!!!!
Huff, godt jeg ikke er alene (selv om jeg selvfølgelig ikke unner noen å ha det sånn :p ).
Disse mannfolka skulle hatt seg et spark bak!

Hehe! Kos deg med jordbærene du ;) Her har jeg nettopp våknet etter en 2,5 timers middagshvil. Er så sliten etter jobb. Gleder meg til å legge meg i sengen for å sove videre ;) Spennende dager her.
Ja, tror jammen meg jeg skal spise jordbær nå! :p
Så godt å få sove da :) Det er vanligvis godt å sove, men det er ekstra godt når man er skikkelig sliten! :)

Huff, godt jeg ikke er alene (selv om jeg selvfølgelig ikke unner noen å ha det sånn :p ).
Disse mannfolka skulle hatt seg et spark bak!

Sånn sendt han på trening å føler meg mye bedre:) vasket kjøkken og bad samt skiftet sengetøy. Jeg vil jo ikke ha hjelp men bedre å gjøre husarbeid når jeg vet han å er å gjør noe. Hihi mulig jeg er veldig rar sånn sett. :)

har det
Sånn sendt han på trening å føler meg mye bedre:) vasket kjøkken og bad samt skiftet sengetøy. Jeg vil jo ikke ha hjelp men bedre å gjøre husarbeid når jeg vet han å er å gjør noe. Hihi mulig jeg er veldig rar sånn sett. :)
har det på samme måte :P gidder ikke gjøre noe ekstra hvis ikke han tar i et tak også :P

men hormonell sier du ja!! har det på maxinnstilling i dag ja !!!

Var akurat på samme måte i går..... Men eller værre? :P
Synes så synd på min kjære samboer! Han får virkelig gjennomgå om dagene...

Jeg må innrømme at jeg av og til synes synd på samboeren min jeg også :p Enn og måtte leve med meg sånn som jeg er nå, haha!
Fohåpentligvis er jeg litt mer medgjørlig i dag. I allefall hvis han gjør som jeg vil :p

Back
Topp