Hormontroll

CanisBebis

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Maisløyfene 2024
Må le litt av meg selv (eller grine, hehe). Har tatt 2xLetrozol i fem dager nå, og bortsett fra noen hetetokter og litt utilpass følelse i psyken (som er mildt sagt føkka fra før av 2MA og 1SA siden oktober), så var jeg så fornøyd med å ikke ha noe særlig bivirkninger... Helt til jeg innså at det å (innvendig) klikke på mannen fordi han har brukt opp agurken uten å si i fra, samt å være sjuuukt irritabel (kunne seriøst pælma han ned trappa) og deretter være RASENDE på at det regner kaaaaaanskje kan være en aldri så liten bivirkning? I tillegg til at jeg raida Meny for sjokolade på vei til jobb :hilarious: :facepalm: halloooo hormoner!

Hvordan skal dette gå i neste syklus mon tro, med 4xletrozol OG andre hormoner på toppen i en "herlig" coctail? Lord help me, og alle rundt meg!

Jeg trodde det var tiden før innsett som var værst.. med ekstra progesteron i kroppen har jeg vært et mareritt å leve med i 14 uker :P å mannen min sa så fint, jeg savner når du gikk på sprøytene :P

Jeg trodde det var tiden før innsett som var værst.. med ekstra progesteron i kroppen har jeg vært et mareritt å leve med i 14 uker :p å mannen min sa så fint, jeg savner når du gikk på sprøytene :p
Hehe, jeg har lutealsvikt/progesteronmangel, så på progesteron blir jeg MYE hyggeligere å ha i hus. Jeg var jo i mitt livs form i første svangerskap, for hos meg var hormonene da omsider i balanse. Nå, not so much, haha.

Kjenner meg godt igjen med å lure seg selv at alt er normalt mens man går på hormoner, men så når man tenker etter.. så er man kanskje ikke helt i vater likevel :happy090

Back
Topp