Hormontroll

Bringebær

Gift med forumet
Uff, er det flere en meg som sliter med disse hormoner nå på slutten? Er helt frynsete for tiden. Griner for ingen ting, skuffet hver gang maseriene dabber av igjen, orker ikke ta tlf når folk ringer for kjenner jeg blir sint av alt maset om "det skjer noe snart"? Blir helt tussete av all ventinga. Redd for å gå over tiden også nå. At det skal skje babyen noe osv:( uff skal bli godt når det er over:P

Venter nr 3 4. August:)

Har det på akkurat samme måte.. Håper jeg snart blir menneske igjen.. Føler meg litt småhysterisk for tiden...

Helt klart myyye hormoner ute å går. Gjør vel ikke annet enn å være sur å grinete på bf..så han unngår meg for det meste :( Griner for ingenting og bare rett å slett lei. Nå har jeg 2uker igjen da..så må vel bare prøve å bite det i meg så jeg ikke ender opp alene uten bf på fødselen :oops:

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Samme her! Orker ikke prate med folk, kjefter og smeller for ingenting på gubben og jentungen (gleder meg til å bli en bedre og snillere mamma for ho). Orker ikke leke med ho, orker ikke lage middag, sovner på sofaen og gir litt dæng i husarbeidet. Nå vil jeg ha han ut!

Termin 11.august ♡

Jepp. Snakker om ustabil kjerring!!! Og så har jeg blitt sånn at jeg lukker alle gardiner og blir driftsår når gubben snakker med naboene:-) vi bor i ei veldig "sosial gate" med masse småbarnsfamilier som vi snakker med, finner på ting med, passer på husene til hverandre....men om gubben sier til naboen at "vi skal en liten tur opp på føden på en sjekk, så jeg kan ikke komme bort på ei øl (som han feks sa fredag), blir jeg rasende. Orker ikke at noen skal vite noe eller tro noe eller snakke sammen om meg og magen og fødsel:-) blir gaaaaaaaal!!! (Og ja, jeg vet det ikke er spes rasjonelt:-))

Uff godt det ikke bare er meg! Nei er ikke rasjonell jeg heller. Blir sur for alt og griner for ingen ting. Så blir det jo lite søvn i tillegg og den evige skuffelsen at denne babyen bare ikke ser ut til å ville ut! Skal bli godt å finne litt seg selv etterpå og få ut den ungen!

Jeg er nok den heldige typen der ja. Finnes ikke ustabil og er fortsatt ved godt mot. Er litt mer sliten da, og ikke fullt så tålmodig når han på snart 3 trasser, men kunne ikke falt meg inn å være sur, grinete og sånn på gubben. Han har da ikke fortjent det..

Uff, er det flere en meg som sliter med disse hormoner nå på slutten? Er helt frynsete for tiden. Griner for ingen ting, skuffet hver gang maseriene dabber av igjen, orker ikke ta tlf når folk ringer for kjenner jeg blir sint av alt maset om "det skjer noe snart"? Blir helt tussete av all ventinga. Redd for å gå over tiden også nå. At det skal skje babyen noe osv:( uff skal bli godt når det er over:p

Det er som du beskriver meg!

Er som å lese om seg selv her :( begynner å bli lei av meg selv og hvem man har blitt......blir litt egoistisk nå på slutten :( håper virkelig at det skjer noe snart !!!!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Back
Topp