Hormontroll?

Longgone

Forelsket i forumet
Hvordan er hormonene deres? Jeg merker jeg irriterer meg grønn over småting og blir sur for enda mindre, stakkars kjæresten får virkelig gjennomgå om dagene... Ellers skulle jeg kjøpe mitt første babyklesplagg idag og måtte holde tilbake noen tårer da jeg så hvor liten de var og tenkte på at det lille mennesket inni meg skulle gå med disse klærne!

Huff, jeg håper jeg får orden på meg selv ellers kommer nok kjæresten til å rømme i løpet av svangerskapet :-P

Er ikke så verst tror jeg.. Blitt mer kosekose og litt tårer i øynene i blant, men ellers er det greit;)

Jeg er forbanna for alt mulig, stakkars mannen min som har det ekstra travelt på jobb for tiden.
Før grein jeg for alt mulig, selv reklamer som jeg har sett mange ganger før. :smiley-ashamed008 Har heldigvis roet seg litt.

Hvordan er hormonene deres? Jeg merker jeg irriterer meg grønn over småting og blir sur for enda mindre, stakkars kjæresten får virkelig gjennomgå om dagene... Ellers skulle jeg kjøpe mitt første babyklesplagg idag og måtte holde tilbake noen tårer da jeg så hvor liten de var og tenkte på at det lille mennesket inni meg skulle gå med disse klærne!

Huff, jeg håper jeg får orden på meg selv ellers kommer nok kjæresten til å rømme i løpet av svangerskapet :-P

Akkurat som å høre meg :P Også blir jeg så inni h****** sint! :O Bare et kort øyeblikk men nesten sånn farlig sint... Stakkar de som må omgås meg :(

Back
Topp