Hormontroll?

frk.lykkelig

Flørter med forumet
Hei..

Er det andre hormontroll ute å går??
Skjønner ikke hvor alle disse følelsene kommer i fra!! Fra å sitte å strikke å se på tv, så mister jeg ei maske og strikketøyet fyker vegg i mellom. Ender opp med at jeg bare går å legger meg.. og klokken er 21.00 Og det føles som verdens undergang... Jeg må le av meg selv, for slikt hadde jeg det ikke sist! Kanskje litt, men ikke sååå gale som dette!! Ikke noe kjekt, får skikkelig dårlig samvittighet etterpå :-( Håper de tilgir meg..

Hi hi hiDet er litt morsomt..Jeg var og et lite troll i går..Jeg formelig eksploderte..men jeg synes jeg hadde rett og lov og synes gubben fortjente det....Tihi

Haha. Nå måtte jeg le litt :-P Jeg har foreløpig sparket til et kubbelys og i går grein jeg for at mannen ikke ville se på en annonse jeg hadde funnet frem. Håpløst :P Det endte med en god latter.

uff...... de hormonene de hormonene.... Jeg sier stadig at jeg syns gubben er så kranglete, og lille sønnen min på 2 år.... Men jeg er ikke kranglete.. neida... bare alle andre..

Ha ha ha!! Takk og lov! Godt å høre at det ikke er bare jeg som lærer diverse gjenstander å fly om dagen...

Og selvfølgelig er det ikke vi som er kranglete, vi har bare rett!!! hehe..

Back
Topp