~*~Hormontråden~*~

Superprodusent

Glad i forumet
Her kan vi skrive ned alle hormonhistoriene våre og rase fra oss hvis vi har behov for det.

Og overraskende nok trenger jeg den nå. Jeg har hatt den verste hormondagen i historien idag! Det koker inni meg av ren forbannelse. Mannen er en idioooot, og nå gidder han ikke å ta telefon for han mener jeg gneldrer -og det gjør jeg jo for at jeg er forbannet på han! Det har gått slag i slag med brøling og gråting i hele dag. Har faktisk vært så rasende at jeg skalv!!! Grrrr, drithormoner, dritdag, dritmann, dritvær, dritbil osv...

Du vet du er gravid når du står og suger i deg dråper fra busker fordi det ser så godt ut.. Og at du har mest lyst til å sitte deg ned på alle 4 og slurpe i deg dammen på bakken.... 

Gud det er teit å være gravid avogtil!  (håper ingen så meg! :P )

Jeg har veldig kort lunte, og det blir igjen til veldig dårlig samvittighet for det går ut over de andre i huset! Håper virkelig det er fordi jeg er gravid og at det ikke er mensen som er på vei!!!

Har også hatt et par episoder med eksrem sinne på min samboer av helt irrasjonelle små grunner. Ser at det er veldig teit å bli sint av småting, men det er ikke lett å styre når det først kommer. Heldigvis er det ikke så ofte her. 

morsom tråd:) må si jeg gliser godt a lesningene;) kjenner meg så utrolig igjen. Stakkars barn, mannnå dyr i dette huset:/

Back
Topp