Hormonsveis

Hvitveisen

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Har lagt merke til at jeg har fått så mye små "fjoner" av noen hår i skillen og i luggen. Var hos frisøren her om dagen, og hun spurte om jeg ammet?! Fordi det var vanlig å få sånne hår ved amming.:rolleyes:

Har jo tatt ulike hormoner siden i sommer, så det har kanskje satt sine spor i topplokket på meg? o_O

Flere med fjoner? :D

Samme her. Og håret blir fett etter én dag nå... BLÆH!!

Samme her. Og fett blir det fort her også. Jeg har aldri hatt et grått hår før jeg startet opp med IVF, men jammen dukker det ikke opp et grått hårstrå i ny og ned. :wideyed: Heldigvis ikke ofte de dukker opp, men likevel :shifty:

Røyter noe sinnsykt. Mye mer enn vanlig. Lurer på om det kan være pga hormonene! :p

jeg røyter også, MYE! har mange små fjon og fikk samme spm hos frisøren for noen uker siden!
og håret blir SÅÅ fett! noen tips til hva som hjelper? :D

er nok pga hormonene, nå har jeg gått hver 3 mnd på hormoner siden januar, vært gravid, operert og i tillegg hatt 9 pergokurer på 2 år før det! så her er det nok garantert hormonenene som tuller med håret! :p

jeg røyter også, MYE! har mange små fjon og fikk samme spm hos frisøren for noen uker siden!
og håret blir SÅÅ fett! noen tips til hva som hjelper? :D

er nok pga hormonene, nå har jeg gått hver 3 mnd på hormoner siden januar, vært gravid, operert og i tillegg hatt 9 pergokurer på 2 år før det! så her er det nok garantert hormonenene som tuller med håret! :p
Skal prøve b-vitaminer for røytinga. Det skal jo gjøre hår og negler sunnere, så håper det funker ;)

Skal prøve b-vitaminer for røytinga. Det skal jo gjøre hår og negler sunnere, så håper det funker ;)
jeg har gått på b komplett, merker ingen forskjell! så vet ikke om det hjelper jeg :p
kanskje jeg burde prøve litt lengre enn en mnd før det hjelper på håret! neglene ser jeg stor forskjell på!

Røyter ja?? Altså...dusjen ser ut som om Chewbacca har vasket seg...

Men neglene har blitt sterkere. Før så knakk de hele tiden. Nå er de skikkelig sterke og fine:D

Jeg begynte også å røyte da jeg gikk på sprøyter. Ble helt forfjamset, for jeg har veldig kort hår, så pleier jo ikke å røyte... Men det har gitt seg nå!

Jeg begynte å røyte mer etterhvert som jeg kom lenger ut i graviditeten. Stakkars bikkja mi:)) Når hun har ligget på gulvet og reiser seg opp, så henger det masse lange, lyse hårstrå i leppa hennes. Og med boxer så er det mye leppe å feste seg i:))

Godt å se at vi er flere med "alternativt" hår :-)

Hormonene påvirker jo kropp og sjel, så selvsagt også håret :p

Eg røyter ekstremt mye!!! og så har eg krøller og dem har virkelig tatt helt av etter alle pergotime kurene og sprøytene! har aldri hatt krøller helt inni hodebunnen, og altid fått til og glatte dem ut, men nå??? nei ikkje pokker! på høyresiden er det bare litt mer men på venstre siden har eg fått en goood del krøller helt inni hodebunnen og dem er så kraftige at eg får ikke glatta dem ut i det hele tatt. funker i 5 min så popper dem frem igjenn! :p skikkelig irriterende!!!

Merket ikke noe under hormonkurene, men håret blir inni hampen fett nå etter spiren ble sittende :bored: dagen etter en dusj ser det ut som jeg ikke har vasket håret på flere uker :nailbiting: fysj!! Og MØE kviser.. Men! Det er verdt det :D

Back
Topp