Hormonstrøm!

Pivi

Elsker forumet
Fy søren, i dag har hormonene jobbet på spreng gitt!!  Har grini sikkert en time i strekk i (går) kveld. Sambo skulle ut sammen med gutta ( og noen av damene dems).. Jeg gidder ikke å bli med på pynt da, så jeg har sitti alene hjemme og syntes synd på meg selv! At han er egoistisk og tankeløs+++++!!  Han er jo ikke det, men jeg må innrømme at jeg av og til misunner han som kan "ta fri" fra situasjonen og alt for en liten stund.. Sånn tenker jeg når alt er litt grått da... Men nå er alt bra igjen hehehe. Aner ikke hvordan jeg kunne tenke slik! Hehehe, det viktigste for oss begge er jo babyen vår, og han er jo ikke mindre glad i eller opptatt av oss selv om han går ut en tur[8D]
Huff, disse svingningene kommer jeg IKKE til å savne!!!

Jeg er også veldig hormonell for tia. Prøver å holde det litt hemmelig. Er ikke så god tid til selvmedlidenhet når en har en aktiv sønn fra før.. *syns synd på meg sjøl i smug*

hihi, skjønner tankegangen!![:D]  Tårene strømmer, og det er liksom ingenting en kan gjøre med det. Føler seg også litt dum da...

Flaut ja!  Mamma som fikk hele regla i går da, og det er så dumt nå i ettertid...Føler jeg setter sambo i dårlig lys.. For jeg forklarer jo på en sånn måte at det er han som er "dritten" hehehe. Men hun ble jo ikke født i går! Tilstandem min skinner vel gjennom[:D][:D]

Ååå...
tårene strømmet i ett sett under begge filmene på tv i går...
Pleier ikke være SÅ ille til vanlig... tihi...[:D] [:D] [:D]

Jeg hadde nettopp det sykeste anfallet!!!!!!!!

Hadde dårlig samv ovenfor sambo for måten jeg hadde reagert på noe fint han gjorde for meg, så gikk å satte meg inntil han i sofan for å si at jeg hadde dårlig samv...
Han holdt rundt meg, også skulle jeg fortelle han noe om i natt da jeg var våken.. Jeg begynte å le, for jeg syns det var så tragisk tankegang av meg at det ble morsomt.. Anyway, jeg fikk latterkrampe uten grunn, men ikke nok med det; jeg begynte å strigråte SAMTIDIG!!!!

Visste seriøst ikke at det var mulig!![:D][:(][:D] Så her strigråter jeg, samtidig som jeg hikster og ler, og prøver å fortelle sambo at jeg ikke er lei meg..!!
Han skjønte ingenting stakkar...
Holdt på sånn i 15 min hvertfall før jeg klarte å slutte...[8|]

Glad jeg har en tålmodig kjæreste jeg...[;)]

ORIGINAL: MsMarte

Tror Ove tar godt vare på deg jeg TineMeieri ;)

Jupp!!!
Hadde vert lost uten han jeg...[;)]

(Meieri er jeg absolutt blitt i det siste!!![8D])

Holder meg til Q jeg :)

Mye mer praktisk å åpne [:D]

Sviker!!![;)][8D] 

ORIGINAL: tinejento

Holder meg til Q jeg :)

Mye mer praktisk å åpne [:D]

Sviker!!![;)][8D] 

JEPP!

lika det økologisk jeg[8D]

Hehe, som å høre meg selv [;)]
ORIGINAL: Pivi

Flaut ja!  Mamma som fikk hele regla i går da, og det er så dumt nå i ettertid...Føler jeg setter sambo i dårlig lys.. For jeg forklarer jo på en sånn måte at det er han som er "dritten" hehehe. Men hun ble jo ikke født i går! Tilstandem min skinner vel gjennom[:D][:D]

Back
Topp