hormonspiralen er på plass...

Hei1999

Glad i forumet
å det gikk over all forventning.. grua meg som fyyy... men for å være ærlig så merka jeg ikke at hun setta den inn...

ORIGINAL: bonpia

å det gikk over all forventning.. grua meg som fyyy... men for å være ærlig så merka jeg ikke at hun setta den inn...

Så bra, jeg merket heller ingenting. Plutselig var hun bare ferdig [:)][:)][:)][:)]

Så bra! Jeg har ikke satt inn noe enda. Har bestemt oss for at nr to er velkommen uansett når. Så venter til nr to er på plass[:)]

Går som regel mye bedre enn en tror når en gruer seg til noe. Men låg inne en gang med en spm måtte ha narkose for å få inn spiralen så jeg tror det har noe med livmorhalsen å gjøre og....

hmmm,oki... narkose? må sikkert ha d for å få den ut... hehe
ORIGINAL: kjersti72

Går som regel mye bedre enn en tror når en gruer seg til noe. Men låg inne en gang med en spm måtte ha narkose for å få inn spiralen så jeg tror det har noe med livmorhalsen å gjøre og....

hehe,oki.. fikk spiraln etter nr 1,men va ik snar nåkk til å sette den inn før æ ble gravid på nytt
ORIGINAL: Ho Mor

Så bra! Jeg har ikke satt inn noe enda. Har bestemt oss for at nr to er velkommen uansett når. Så venter til nr to er på plass[:)]

Det er heldigvis lenge til for min del, men det ser jeg ikke frem til [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Back
Topp