Hormonspiral

RedElf

Elsker forumet
Jeg skal sette inn hormonspiral på torsdag.
Noen som har litt erfaringer å dele?

Er vel på den siste dagen av mensen da. Syntes jo det er litt smånæsty med GU da, men legen mente dette var helt ålreit. [8|]

Jeg tok to paracet før jeg satte den inn. Fikk det som et tips her inne. Gikk helt greit å sette den inn da. Litt ubehagelig var det jo da.

Hadde mensensmerter hele den dagen, noen ordentlige, blødde bittelitt i løpet av den dagen. Også var både blødninger og smerter borte når kvelden kom. [:)] 

Fikk deretter aldri noen blødninger eller mensen eller noe på de 3,5 åra jeg hadde den. Så jeg er veldig fornøyd med spiralen. Den skal jeg ha neste gang også [;)][:)]

ORIGINAL: GreenLady

Jeg tok to paracet før jeg satte den inn. Fikk det som et tips her inne. Gikk helt greit å sette den inn da. Litt ubehagelig var det jo da.

Hadde mensensmerter hele den dagen, noen ordentlige, blødde bittelitt i løpet av den dagen. Også var både blødninger og smerter borte når kvelden kom. [:)] 

Fikk deretter aldri noen blødninger eller mensen eller noe på de 3,5 åra jeg hadde den. Så jeg er veldig fornøyd med spiralen. Den skal jeg ha neste gang også [;)][:)]

Det hørtes jo helt tippers-yoppers ut det da [:)]

Tok 400mg Ibux 2 timer før innsetting og merket nesten ingenting.

Det for å få kroppen til å slappe av og ikke sette igang reaksjoner.

Glemte å ta ibux før kontrollen, spiralen hadde gått ned og måtte dyttes på plass igjen. Ble svimmel, kvalm..ja direkte uvel. Neste kontroll skal jeg pokker ta ibux uansett, sånn just in case[8D]

Ibux/ Paravet.... Takker for tipset [:)]

Satte inn uten smertestillende... Var ikke vondt, men litt ubehagelig... du kjenner lissom ett lite stikk[;)]
Tok litt tid, satt å skræva [8D] i 30 min... men legen sa han var litt ekstra forsiktig (pga ting under fødselen[;)])
Litt ømt samme dag, men noen dager etter fikk jeg rier... De kom å gikk... Dro til legen, og ble sendt rett på sykehuset for innvending UL for å se om den var på plass... Det var den, så kroppen reagerte sikkert bare på fremmedlegeme[;)] 
Hadde mens to gng, som vanlig, etter det har jeg hatt litt småblødninger (bare sånn at jeg har mått bruke truseinnlegg[;)])  Satt den inn for 6 mnd siden[;)]

eg tok ingen paracet før og det gikk helt fint! Men eg satt den inn 7 uker etter fødsel så veit ikkje om det har noke å sei! Men fikk menssmerter etterpå så kan være greit med paracet/ibux til etterpå! Også blødde eg noen dager etterpå men gikk fort over! Etter det så har eg hatt en liten blødning ellers ingenting! Ingen plager og ingen mensen!! [:D][:D]

Back
Topp