Hormonspiral

truddelutta

Blir kjent med forumet
heihei....

er det noen som har erfaring med hormon spiral?

skal i morgen å sette inn spiral, men gruer meg litt...... har aldri hatt spiral før og har hørt litt forskjellig om den både godt og vondt om den....

Ingen erfaring, men skal sette inn hormonspiral den 9.des selv og må si jeg gruer meg jeg å[:'(] Har som du hørt både negativt og positivt, men tenker at det er verdt et forsøk for er jo ikke sikkert jeg får det på samme måte som andre osv..man er jo forskjellig alle sammen..[&:][;)]

Jeg satte inn spiral i dag. Litt vondt gjorde det akkurat idet hun presset gjennom mormunnen, men bortsett fra det har jeg ikke hatt noen smerter etterpå. Legen mente det var en fordel med å ha født for ikke så lenge siden - det er litt bedre plass til den nå [;)] Jeg har hatt spiral før også, og da hadde jeg endel uregelmessige småblødninger i et par-tre måneder, før jeg mistet mensen helt og ikke så en bloddråpe på fire år Håper jo veldig at det samme skjer denne gangen... Jeg hadde ingen andre bivirkninger av spiralen, og var generelt veldig fornøyd!

Det er ikke (så veldig) mye å grue seg til - lykke til begge to!

Hadde hormonspiral før jeg fikk Brage men mista sexlysten så
den skal ikke jeg ha igjen[&:],hørt flere som gjør det. Jeg blødde vel i
ca 3 mnd men så mistet jeg mensen så det var jo det greieste
med hele greia

Jeg har brukt hormonspiral i 11 år:) uten en eneste bivirkning!!!! og lykkelig for å slippe å ha mensen:) anbefales:):)

Back
Topp