hormonspiral...

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Weee.. det kribler i magen.. Skal ringe legen for å bestille time i dag. Skal ta ut spiralen[:D] Noen som har erfaring med hormonspiral? Gleder meg så mye til tiden fremover. Føles så deilig å planlegge å ble gravid, og virkelig ønske det!
Forresten; Jeg har en sønn på 8 år fra før, men det fikk jeg ikke til å legge inn her.. siste fødselsåret var 99 eller noe..

Håperhåperhåper at jeg blir gravid før jul[:)]

Et supert forum, forresten! Med masse koselige folk. Skulle ønske jeg visste av noe sånt forrige gang! (men da visste jeg knapt nok hva internett var;)

Ja, det er deilig når man har bestemt seg for at nå skal vi bli gravide.
Jeg tok ut hormonspiral for vel en måned siden (begynnelsen av august). Og er enda ikke blitt gravid (som jeg vet, venter mensen denne uken). Legen min sa at 80 % blir gravid innen et år, men det samme sa hun når jeg sluttet på p-pillen. Og jeg innbiller meg at sjansen er større for å bli fortere gravid med hormonspiral siden den ikke tukler med syklusen. Jeg har også hatt positiv eggløsningstest denne måneden, så satser på at ting ordner seg ganske kjapt etter hormonspiral. Jeg vil også gjerne bli gravid før jul! Hadde vært verdens beste julepresang!!!!
[:D]

Jeg tok ut hormonspiralen i mai, og er fortsatt ikke gravid[>:] Da jeg ble gravid sist var det 14 dager etter p-pilleslutt[:)]Har ei vennine som tok spiralen ut i slutten av juni og hun er nå 8 uker på vei. Tror det er veldig innviduelt.

Ja, tror nok også det er veldig individuelt. Og når man stresser med det, er det jo også vanskelig å bli gravid, sies det. Men det er jo ikke så lett å ikke stresse da. Når man har bestemt seg så skulle man jo blitt gravid i går, liksom. Hmmm.... Tålmodighet har aldri vært min sterke side. Lurer på om det finnes noe på resept mot dårlig tålmodighet.

Back
Topp