Hormonspiral

2725020070603

Glad i forumet
Er det noen her som har opplevd at hormonspiralen ble satt inn feil av legen, og dermed enten fått plager eller blitt gravid?

Jeg satt inn spiral hos gynekolog etter første fødsel. Hun sjekket etterpå at den satt riktig med ultralyd.
Denne gangen satt jeg den hos fastlegen som knotet ganske mye med å sette den inn i det hele tatt. Det ble ikke tatt noen ultralyd for å påse at den sitter riktig. Jeg har også hatt en del blødninger og murringer/ubehag (ikke smerter) denne uka etter innsetting.... kjenner på en liten bekymring for at den et satt inn feil. Jeg vil IKKE ha flere barn :p
 
Er det noen her som har opplevd at hormonspiralen ble satt inn feil av legen, og dermed enten fått plager eller blitt gravid?

Jeg satt inn spiral hos gynekolog etter første fødsel. Hun sjekket etterpå at den satt riktig med ultralyd.
Denne gangen satt jeg den hos fastlegen som knotet ganske mye med å sette den inn i det hele tatt. Det ble ikke tatt noen ultralyd for å påse at den sitter riktig. Jeg har også hatt en del blødninger og murringer/ubehag (ikke smerter) denne uka etter innsetting.... kjenner på en liten bekymring for at den et satt inn feil. Jeg vil IKKE ha flere barn :p
Jeg har hormonspiral og var plaget en del med smerter og blødninger. Legen min sa det var normalt de første 6 mnd. Det stemte her, mensen stoppet. Men EL gjør mye vondere nå, og sterkere menssmerter.
 
De første 6 mnd kan vel værr av og på med blødninger da :) Så hadde nok ikke bekymra meg så mye der. Min første fastlege er eneste som fikk lov da. Og fikk ikke ul da heller. Men alt satt nå riktig [emoji4]

Etter han slutta er det kun private gynekologer som får lov å sette inn hos meg da [emoji39] Stoler ikke på mine fastleger nå lengre. Mest fordi de blir bytta ut så ofte her [emoji23]
 
Satte inn hormonspiral for snart 8 uker siden hos gyn. Hun sjekket også at den satt riktig. Jeg blør hver dag og har mye murringer og ubehag. Dette kunne vare fra 3 - 6 mnd fikk jeg beskjed om... jeg har aldri hatt hormonspiral før
 
Back
Topp