Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg satte inn hormonspiral i oktober for 2 år siden.Lyst til å dele dine erfaringer med meg?
Begynner å gå lei nemlig Satte inn 5. September og småblør enda Bare spotting, men likevel. Irriterende! Når tar jeg en kontroll hos gyn, om det ikke gir seg snart?
Jeg har også hatt kraftige blødninger ved mensen. Stor tampong og nattbind har holdt i 1 time på dag to, så rimelig heftig. Har ingen tro på at jeg mister mensen, men har hatt noe lignende en gang i mnd siden innsett. Altså blødd litt mer enn bare spotting i noen dager, men bare måttet ta smertestillende 1 gang ilp av den perioden og det for meg er en seier i seg selv Men håper ikke jeg må blø i ett år altså:-O haha, uff er jo så lei av å føle meg nasty!Jeg satte inn hormonspiral i oktober for 2 år siden.
Blødde litt den dagen, for så å ha opphold en uke. Så blødde jeg i 5 uker
Et par ukers opphold før jeg blødde i to uker igjen osv.
Holdt på sånn i ett års tid før det begynte å stabilisere seg.
Jeg blør fortsatt en gang i mnd. Men mye mye mindre enn før, og mye kortere. Så absolutt verdt innkjøringsperioden ;-)
Jeg fikk beskjed om at gyn ville kontrollere spiralen etter 3 mnd. Så var det en ny kontroll etter 18 mnd igjen. Var på den i høst. Eller, det ble vel ca 2 år etter innsett. Veldig greit å sjekke at alt er som det skal
Er jo ikke alle som mister mensen heller. Jeg er tydeligvis ikke av dem
Men jeg hadde så kraftige og lange blødninger at jeg var klar over at jeg mest sannsynlig ikke ville meste helt.
Men er stor forskjell på å blø litt i 4-5 dager (kan bruke truseinnlegg noen av dagene) eller å blø masse masse i 12-18 dager ;-)
Så heldig!!! Åh det må jo være så behagelig.Blødde kun dråper når den ble satt inn. Ellers var jeg heldig og hadde null tull. Satt i 4 år forrige gang. Nå har jeg hatt den i 3 år til nå. Skal være der til den må byttes ut Elsker hormonspiralen min.
Småblødde det året jeg hadde den. Aldri igjen
Samme her.. jeg tok den ut etter 1 1/2 år.. heldigvis skulle vi prøve på nr 2, så timingen passet bra, ellers hadde jeg tatt den ut uansett.. det var et travelt år ;p haha..
Blei i tillegg deperimert og mistet sexlyst.. lite lyst å sette den inn igjen (selv om legen sir jeg kan reagere annerledes no)..
Vi prøvde også på nr to, men den hadde nok forsvunnet uansett fornøyd med kobber da
Den har jeg ikke prøvd hørt at man blør mer av den? Men er sikkert forskjellig fra person til person?
Jeg blør mer, men det er verdt det
Satte inn for snart 4 år siden og blødde vel litt etterpå men siden har e ikke hatt mensen fikk høre da e satt den inn at det var lurt å komme inn på en sjekk etter 3 mnd caLyst til å dele dine erfaringer med meg?
Begynner å gå lei nemlig Satte inn 5. September og småblør enda Bare spotting, men likevel. Irriterende! Når tar jeg en kontroll hos gyn, om det ikke gir seg snart?
Har du regelmessige blødninger/mensen da eller?